hvem skal passe arthur!!!!????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2008

Loggidut

du kan bare smide ham ind her....jeg vil love dig for ham og tif kan få en dejlig dag!

well, jeg bruger min gamle dp´s datter, hun var barnepige for drengene da de var små, og hun kommer og henter tif til brylluppet...

har din dp ikke en datter, i den rigtige alder? sådan er altså ikke at sige ski til, specielt ikke hvis det er hende man bruger igen og igen...

jeg har ihvertfald været lykkelig for min (L)

ps/det var ikke en joke, Arthur er velkommen her hele weekenden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hvad så med at spørge dp'ern? -Når der er gået lidt tid altså? Tror da mange dp'ere godt vil hjælpe i sådanne situationer, hvis ikke de har andre planer. (mod lidt betaling off course) Han kommer jo til at kende dp'ern godt, og det er jo tæt på hvor I bor vel.[/citat] hmm jeg har faktisk tænkt det.. [rød]men men men hun har selv 3 unger.. den ene er lige så gammel som arthur[/rød], vi har faktisk gået i mg sammen!! men syntes måske det er noget af en opgave at sætte hende på. selvom det er mod betaling...:$[/citat] En dp'er kan sgu da klare det. :)

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

min dagplejer har 2 drenge på 5 og 6 og en pige på et år!! så der var ikke noget at hente lol

men men men, nu skal vi til at krydse fingre......
for jeg skrev en besked til min dp(vi er også irl mg sammen) om hun ville passe arthur, og at jeg godt kunne forstå hvis hun sagde nej, og at hun nok skulle få penge for det, osv osv... og så skrev hun skisme at det ville hun gerne, hvis de ikke skulle noget. men hendes kalender lå derhjeme og de var på ferie.
så jeg ved ikke noget før om en uges tid minimum.. hmm det er længe, men jeg skal bre krydse. hold op det ville være min redning... (L)

Anmeld

27. juli 2008

linemus

Jeg krydser fingre, for det er noget af et problem, når hele familien og alle vennerne skal med. Hvad med f.eks. en venindes mor eller søster eller andre, der kender dem, du kender? Hvis nu det ikke lykkes med dp...

Knus Line - som også står klar til at passe prinsen, men også er forfærdelig langt væk, så det hjælper jo ikke en disse

Anmeld

27. juli 2008

birgittemarie

Jeg vil også gerne passe vidunderet og jeg er da liiiiidt tættere på (L)

Anmeld

27. juli 2008

Tikki

arhh jeg hader den slags pasningshalløj! Ja, hvad hulan gør alle andre?? Vi har absolut ingen, der kan eller vil passe Iza for tiden - jeg havde hende med til polterabend i går :-o (manden var også til polterabend). Hun klarede det nu fantastisk (L), men der er sindsyg gang i hende og det var nok ikke liiiige den bedste polterabend for mig..... Jeg ved sgu ikke hvad man skal gøre.....Vi har helt seriøst overvejet at betale os ud af det med en ung pige et par timer om ugen - vi har kigget på www.byensbedstebabysitter.dk og nogle af dem kunne godt være en mulighed.....måske du skal ud i sådan noget? Der er jo lidt tid til at "køre" en sitter ind inden festen...

Anmeld

27. juli 2008

Louise mortil4

jeg kan varmt anbefale at kigge unger bijob.dk der har vi fundet vores barnepige, en 22 årig gog studerende, og hun gør det for den fabelagtige sum af 75 kr, hun er super sød og ungerne elsker hende, hun er slet ikke skræmt væk fordi vi har 3 så små unger.

Knus Louise.

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

det lyder også super! men passer de så hjemme ved dem selv??

for vi skal feste vidre her hjemme når festen slutter i forsamlingshuset... og det kommer HELT SIKKERT ikke til at gå stille for sig!!!!

Anmeld

27. juli 2008

Nadi

Nu har jeg kun lige skimmet de første indlæg, men ja dp'en var også min første tanke. Jeg ved af erfaring at der er flere som gør i det. Her i weekenden skal vi til bryllup og der var bare ingen af de nærmeste der kunne passe Oliver da mormor & morfar også skal med og hans 2 fastere er på ferie. Men MIN kære mormor på 70 har sagt ja til at passe ham :) Det er bare super dejligt. Hader at stå i den situation at man ikke kan få dem passet. Jeg har en del veninder der siger de gerne vil passe ham, og det er helt vildt sødt af dem. Men jeg ved bare ikke om jeg "tør" for han kender ikke dem og de kender heller ikke ham. Ej det blev til en helt masse ævl :$ Men jeg håber ihvertfald I får ham passet! -Nadia

Anmeld

28. juli 2008

Marco2

Hej Kalaha.

Jeg skal sgu gerne passe lillemanden!!

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.