hvem skal passe arthur!!!!????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

ka li ja

vi skal jo holde fest for morten d 20.9...
og nu har jeg lige arrangeret med en fra hans børnehave at han sover ude ved hende... men hvad fanden gør jeg med den bette!!??
jeg kan ikke få nogle til at komme her hjem og passe ham, da vi går her over når vi ikke må være i forsamlingshuset mere.. men jeg aner ikke hvem jeg kan få til at passe ham!! ALLE skal jo med!!...

hvad ville i andre gøre??

fuck jeg er på spanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Rasmine

Hvornår skal han i DP?

Anmeld

27. juli 2008

Rasmine

PS:
Ellers bor Malou Stella da i dit område, hun er da en erfaren babysitter.
Eller hendes mor måske?

Anmeld

27. juli 2008

ivfmarie

Du smider ham da til Try - jeg skal nok "sitte" den lille steg i hele weekenden!

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

han starter i dp på næste tirsdag...

jamen marolle.. det var et fantastisk tilbud.. men der er sgu langt at kører dagen derpå med mega tømmermænd!! hvis jeg når at blive ædru.. men hvad gør andre mennesker???

Anmeld

27. juli 2008

Rasmine

Hvad så med at spørge dp'ern? -Når der er gået lidt tid altså? Tror da mange dp'ere godt vil hjælpe i sådanne situationer, hvis ikke de har andre planer. (mod lidt betaling off course) Han kommer jo til at kende dp'ern godt, og det er jo tæt på hvor I bor vel.

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hvad så med at spørge dp'ern? -Når der er gået lidt tid altså? Tror da mange dp'ere godt vil hjælpe i sådanne situationer, hvis ikke de har andre planer. (mod lidt betaling off course) Han kommer jo til at kende dp'ern godt, og det er jo tæt på hvor I bor vel.[/citat] hmm jeg har faktisk tænkt det.. men men men hun har selv 3 unger.. den ene er lige så gammel som arthur, vi har faktisk gået i mg sammen!! men syntes måske det er noget af en opgave at sætte hende på. selvom det er mod betaling...:$

Anmeld

27. juli 2008

heaven

hrum..... hvad med en fra mødregruppen???

Jannie

Anmeld

27. juli 2008

Tynen

Jeg synes da ellers også at Malou Stella er en lovende kandidat :)
Kæft det var grinis :D

Helt ærlig, så ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre - Men jeg er jo også totalt klæbende hønemor, så ville ikke overlade hende til veninder eller noget (?)

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

ja nu bor ms jo mindst en halv times kørsel herfra.. såååå hende dropper vi lige haha

og alle mine vindinder skal med.. hjææææælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.