Idag er det Arthur og Mathilde's fødselsdage...hurra hurra hurra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2008

linemus

Min kur er taget på sommerferie :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

ka li ja

ja min holder weekend!!!! aj vi skal i legoland i morgen så der holder den nok også ferie!!!!!!:D

Anmeld

27. juli 2008

Susan1978

ja super meget tillykke herfra også.. (L) (L)

Susan med hvid top på altså uden at have den på.. er det grimt da. :))

Anmeld

27. juli 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

ja min holder weekend!!!! aj vi skal i legoland i morgen så der holder den nok også ferie!!!!!!:D

STOP SÅ!!!
Kan du huske dit indlæg forleden vedr. tøj????????????????
(?)

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

haha jaja men så længe jeg ikke tager på her i ferien så skal de nok gå. det værste er da hvis det går den forkerte vej. det blir godt at komme på job, så kommer der da lidt af sig selv!!

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

Susan1978 skriver:

ja super meget tillykke herfra også.. (L) (L)

Susan med hvid top på altså uden at have den på.. er det grimt da. :))

ja blege patter er bare ikke ret lækkert!!!! haha min krop er lige sådan!!! ad

Anmeld

27. juli 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

haha jaja men så længe jeg ikke tager på her i ferien så skal de nok gå. det værste er da hvis det går den forkerte vej. det blir godt at komme på job, så kommer der da lidt af sig selv!!

KALAHA???

Anmeld

27. juli 2008

Lulle25

Hej Alle sammen ;) Først kæmpe tillykke med Arthurs fødselsdag;)Håber I har haft en ligeså dejlig dag som os? Og tak for lykønskningen til Mathilde;)

Også tusinde tak til alle jer andre der har skrevet tillykke til vores lille prinsesse;)
Hvor er I altså søde alle sammen(H)

Vi har sovet nede i sommerhuset og har haft gæster hele dagen dernede, så vi har nydt det med leg og en frisk dukkert:) Masser mad og gaver:D Ja og har bare nydt det for vildt i dette skønne vejr og vi har godt nok nogle søde børn, har vi ;)

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

ja ved d godt:'( har heller ikke rørt det endnu.. og tør heller ikke nu da;):D

Anmeld

27. juli 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja ved d godt:'( har heller ikke rørt det endnu.. og tør heller ikke nu da;):D[/citat] Godt så! Så æd hellere noget frugt, vi har købt de lækreste nektariner i Netto igår, og de er allerede væk. I skrivende stund er Lars ved at lave mig en stor tallekenfuld blandet frugt, rørt sammen med juggis!!! Nam nam... (næsten) ligeså godt som snold!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.