Idag er det Arthur og Mathilde's fødselsdage...hurra hurra hurra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2008

Astrid P

Tillykke til jer begge!
Sikken en dejlig solskinsdag at holde fødselsdag på...

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Hyner

Stort tillykke til jer begge to med den store dag...
Krams Henriette og Emma

Anmeld

27. juli 2008

Plysbjørnen

Stort tillykke her fra Als også...

Betina og Laura

Anmeld

27. juli 2008

bette

tillykke med det..!!!!!!!!!

fra heidi rød i skallen

Anmeld

27. juli 2008

Siber

Hip hip hurra skal det også lyde her fra Ladepladsen, hvor vi har nydt det gode vejr, og selvfølgelig er det fordi Arthur og Matilde har fødselsdag!

Håber I har haft en dejlig dag
Mange knus fra Siber og Johanna

Anmeld

27. juli 2008

linemus

Kæmpe store tillykker med dagen til Arthur og Mathilde! Håber dagen har været skøn - det er da vildt så søde I har været med det vejr (C)

Fødselsdagsknus fra Line, Signe og Nanna

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

tusind tak for alle hilsnerne:D
vi har ikke lavet så meget i dag. leget, sovet, hygget, sovet, spist, og det var vel det:D
vi holdte fødselsdag i går. det var rigtig hyggeligt. med hele den pukkelryggede. fuck vi er mange mennesker efterhånden.
men fik vist taget lidt billeder, så dem må jeg hellere få proppet på hjemmesiden i løbet af aftenen.

jeg er home alone nu. eller dvs ungerne sover og morten er taget til IRON MADEN koncert i horsens. ahhhhhhhh dejligt med lidt alene tid(L)(L)

Anmeld

27. juli 2008

linemus

Lyder som et par dejlige dage :)

Ja, det er utroligt, så dejligt stille der bliver, når manden ikke er hjemme ;) Kasper er ude og spille poker, så jeg nyder også lyden af alle de sovende børn og manden, der ikke er hjemme...

Knus Line - der vil ned i køleskabet og fryseren, der er blevet fyldt op med chokolade og is KUN TIL MIG :P Har haft besøg af en af Kaspers kammerater, og han fik lige ondt af, at jeg skulle være alene i aften - eller også er han bare sød :) "Smovse smovse-lyde" lige om lidt :P

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

uhhhhmmm der er nok nogle der kan hva!!!! morten købte chips i går... og de ligger bare ude i køkkenet og råber!!!!

Anmeld

27. juli 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] uhhhhmmm der er nok nogle der kan hva!!!! morten købte chips i går... og de ligger bare ude i køkkenet og råber!!!! [/citat] DON'T DO IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.