mødregruppen vol. 8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Maja88

hvornår på dagen regner du det med det bliver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maja88 skriver:

hvornår på dagen regner du det med det bliver?

Vi plejer at mødes kl. 11

Anmeld

29. september 2010

Maja88

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi plejer at mødes kl. 11

er bare fordi skal køre manden i lufthavnen den 2 og hente ham den 3 november... så skal jo lige vide med tiden hvis det var

Anmeld

4. oktober 2010

FruEllingsen

Sikke mange dage at vælge imellem. sådan lige umiddelbart kan jeg vist alle dage. men har ikke lige styr på kalenderen.

Men frisk det er jeg.

Og Mette. glæder mig til at se din lille Dreng

Er det bare kl 11 som det plejer????

Anmeld

4. oktober 2010

msax

Kære dejlige tøser...

Jeg er nød til at trække i land og bede en anden om at ligge hus til. Jeg er ved at være så presset, at jeg kun kan tillade mig selv at lave aftaler jeg kan aflyse igen (læs dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/67273pi1/navlestrengen/aflyser-det-sorte-hul.aspx).

Jeg vil rigtig gerne være med næste gang, men er også nød til at kunne trække i nødbremsen og kunne melde fra, og det kan jeg jo ikke rigtig hvis vi skal være herhjemme.

Jeg vil meget gerne ligge hus til når jeg er ude på den anden side og har masser af "positiv overskuds nu er jeg på barsel energi".

Håber der er en anden der vil åbne dørene og evt sætte en ny gang datoer i spil.

SMIL fra Mette

Anmeld

6. oktober 2010

Vidunderligeunger

det er selvfølgelig ærgeligt, men jeg tror vi alle synes, det er bedre du siger fra nu jeg gør i hvert fald !

og så håber jeg (vi?) at du er klar til næste gang, og hvis ik er det også ok, du skal i hvert fald ikke blive stresset over et baby møde..

Og så til det andet - hvem kan ligge hus til? jeg kan godt, men er der en der føler det passer hende rigtig godt nu, og måske ikke senere, så sig til.. ellers bliver det her

Anmeld

6. oktober 2010

FruEllingsen

msax skriver:

Kære dejlige tøser...

Jeg er nød til at trække i land og bede en anden om at ligge hus til. Jeg er ved at være så presset, at jeg kun kan tillade mig selv at lave aftaler jeg kan aflyse igen (læs dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/67273pi1/navlestrengen/aflyser-det-sorte-hul.aspx).

Jeg vil rigtig gerne være med næste gang, men er også nød til at kunne trække i nødbremsen og kunne melde fra, og det kan jeg jo ikke rigtig hvis vi skal være herhjemme.

Jeg vil meget gerne ligge hus til når jeg er ude på den anden side og har masser af "positiv overskuds nu er jeg på barsel energi".

Håber der er en anden der vil åbne dørene og evt sætte en ny gang datoer i spil.

SMIL fra Mette

Enig med Mitzie. det er rigtig godt at du siger fra nu, så det ikke er det der vælter læsset...

Anmeld

6. oktober 2010

Lone Jakobsen

det er jeg ked af at høre.

jeg ligger gerne hus til hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.