Hvor længe må baby sidde i bæreselen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

ha ha det er fordi der er en der hedder Dorthe herinde på baby.dk der hjernevasker folk - PAS PÅ!!!!!!!!

Tihi  Manducaen reddede mig helt vildt her til aften...Runa og jeg havde været hjemme og besøge Dea (forår) og kom for sent til bussen og måtte tage toget. Det var over Runas sengetid og hun vrælede og jeg fik totalt stress og sved på panden. Var så vred på mig selv mens vi sad og ventede på toget. Havde gudskelov husket manducaen, så i med Runa og nussekluden over hovedet og så var der ro og fred resten af turen hjem Eeeeeeeeelsker den!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

heidi30 skriver:

Hej alle,

jeg sad lige og læste nogle af de andre opslag og nu er jeg kommet helt i tvivl om det er ok at bruge den baby bjorn jeg har lånt. Han er glad for at sidde i den, men jeg kan læse at f.eks Manduca eller hvad den nu hed skulle være bedre for ham.

Under alle omstændigheder var mit oprindelig spørgsmål hvor længe han må sidde i en sele af gangen??

Du må bruge selen lige så lang tid du vil med ham i, hvis blot selen er indstillet rigtig. Det belaster nemlig ikke hans ryg så..

Anmeld

26. september 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Tihi  Manducaen reddede mig helt vildt her til aften...Runa og jeg havde været hjemme og besøge Dea (forår) og kom for sent til bussen og måtte tage toget. Det var over Runas sengetid og hun vrælede og jeg fik totalt stress og sved på panden. Var så vred på mig selv mens vi sad og ventede på toget. Havde gudskelov husket manducaen, så i med Runa og nussekluden over hovedet og så var der ro og fred resten af turen hjem Eeeeeeeeelsker den!!!!!!!!!!!!!!

Det gør jeg også især efter der er en meget sød madamme der har lært mig et trick eller to

Puha kan levende forstille mig det med sved på panden.

Anmeld

26. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Her er nogle gode ting at få med. Barnets ryg kan klare meget mere end i lige regner med. Og jeg elsker min baby björn bæresele. Brugte den i mange mdr... Også selvom Astrid var ældre end man anbefaler til..
http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/50 35-fra-baeresele-til-bumbo-stol-hvad-kan-babys-ryg -klare?page=2

Anmeld

26. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Det gør jeg også især efter der er en meget sød madamme der har lært mig et trick eller to

Puha kan levende forstille mig det med sved på panden.

Tak   Og ja, når barnet bare græder og græder HØJT uden der er en skid man kan gøre for at komme hurtigere hjem...pyhhh  Og nu ligger hun og sover på sofaen...nænnede altså ikke at putte hende i hendes seng da vi kom hjem.

Anmeld

26. september 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Hvad hulen er en Manduca?! Har du ikke et billede (med baby i) eller et link til én du kan lægge ud?

Anmeld

26. september 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Hvad hulen er en Manduca?! Har du ikke et billede (med baby i) eller et link til én du kan lægge ud?

Jo da

www.mamaslife.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2010

LISBETH:-)

Bayze skriver:

Der kan du bare se ...... Hun hjernevasker folk

Du kan se billeder under tråden der hedder billedgalleri

Anmeld

26. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Der kan du bare se ...... Hun hjernevasker folk

Du kan se billeder under tråden der hedder billedgalleri

Jeg håber bare nogen fra mamaslife får øje på mig og giver MASSER af procenter næste gang jeg skal købe noget der

Anmeld

26. september 2010

Thalia

dorthemus skriver:

Bæredimse-mor

Der hvor jeg kommer fra hedder det at man er en Slyngel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.