Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
thildemus skriver: Ok, my bad
Ok, my bad
Men uanset hvad, er det jo stort set samme beløb
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Men uanset hvad, er det jo stort set samme beløb
Kun mens de er små - når de bliver større bliver der jo forskel på beløbene, så det er kun fedt, hvis det er det månedlige bidrag mødrene får under alle omstændigheder
Nej, jeg taler om bidrag fra kommunen/faderen og det ekstra tilskud til selve børnefamilieydelse
Må vist hellere få ringet til kommunen, og høre dem ad , når den tid kommer
Men ellers mange tak for svarene
Kh Heidi
HeidiTobiasen skriver: Må vist hellere få ringet til kommunen, og høre dem ad , når den tid kommer Men ellers mange tak for svarene Kh Heidi
Velbekomme
Heidisbebs skriver: Er der nogen der ved om og hvad man får i tilskud/børnepenge når man har donorbarn og er alene ? Har en søn i forvejen ,men han har en far , så der får man jo det almindelige tilskud fra ham og dem hver kvartal fra staten / kommunen
Er der nogen der ved om og hvad man får i tilskud/børnepenge når man har donorbarn og er alene ?
Har en søn i forvejen ,men han har en far , så der får man jo det almindelige tilskud fra ham og dem hver kvartal fra staten / kommunen
Jeg har en veninde der står i samme situation, og vil bare lige høre om du har fået styr på reglerne?
Knus
frksukkertop skriver: Jeg har en veninde der står i samme situation, og vil bare lige høre om du har fået styr på reglerne? Knus
Hej.
Jeg har faktisk ikke kigget mere på det.. men skal da lige ha ringet til kommunen
Så desværre kan jeg ikke hjælpe jer
Kommunen betaler det månedlige bidrag på ca. 1200 kr. og man får også den kvartalsvise BFY. Man får dog ikke det ekstra og ekstraordinære tilskud.
Baagøe skriver: Jo jo. Bidraget får man - det er det ekstra tilskud ifm. børnefamilieydelse, man ikke får
Jo jo. Bidraget får man - det er det ekstra tilskud ifm. børnefamilieydelse, man ikke får
Det er det særige børnebidrag vi ikke får vi får det ordinære og det ekstraordinære.
Heidisbebs skriver: Må vist hellere få ringet til kommunen, og høre dem ad , når den tid kommer Men ellers mange tak for svarene Kh Heidi
Vi får børne- og familieydelsen, det ordinære- og det ekstraordinære tilskud...ialt ca. 6500 kr i kvartalet. Vi får IKKE det særlige børnebidrag som svarer til det beløb faren skal betale om måneden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128