Børnepenge donor barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Pige2009

thildemus skriver:

Ok, my bad

Men uanset hvad, er det jo stort set samme beløb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

thildemus

Baagøe skriver:

Men uanset hvad, er det jo stort set samme beløb

Kun mens de er små - når de bliver større bliver der jo forskel på beløbene, så det er kun fedt, hvis det er det månedlige bidrag mødrene får under alle omstændigheder

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Kun mens de er små - når de bliver større bliver der jo forskel på beløbene, så det er kun fedt, hvis det er det månedlige bidrag mødrene får under alle omstændigheder

Nej, jeg taler om bidrag fra kommunen/faderen og det ekstra tilskud til selve børnefamilieydelse

Anmeld

27. september 2010

Heidisbebs

Må vist hellere få ringet til kommunen, og høre dem ad , når den tid kommer

Men ellers mange tak for svarene

Kh Heidi

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

HeidiTobiasen skriver:

Kh Heidi

Velbekomme

Anmeld

31. januar 2011

frksukkertop

Heidisbebs skriver:

Er der nogen der ved om og hvad man får i tilskud/børnepenge når man har donorbarn og er alene ?

Har en søn i forvejen ,men han har en far , så der får man jo det almindelige tilskud fra ham og dem hver kvartal fra staten / kommunen

Jeg har en veninde der står i samme situation, og vil bare lige høre om du har fået styr på reglerne?

Knus

Anmeld

1. februar 2011

Heidisbebs

frksukkertop skriver:

Jeg har en veninde der står i samme situation, og vil bare lige høre om du har fået styr på reglerne?

Knus

Hej.

Jeg har faktisk ikke kigget mere på det.. men skal da lige ha ringet til kommunen

Så desværre kan jeg ikke hjælpe jer

Knus

Anmeld

1. februar 2011

Pige2009

frksukkertop skriver:

Knus

Kommunen betaler det månedlige bidrag på ca. 1200 kr. og man får også den kvartalsvise BFY. Man får dog ikke det ekstra og ekstraordinære tilskud.

Anmeld

1. februar 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Jo jo. Bidraget får man - det er det ekstra tilskud ifm. børnefamilieydelse, man ikke får

Det er det særige børnebidrag vi ikke får  vi får det ordinære og det ekstraordinære.

Anmeld

1. februar 2011

dorthemus

Heidisbebs skriver:

Kh Heidi

Vi får børne- og familieydelsen, det ordinære- og det ekstraordinære tilskud...ialt ca. 6500 kr i kvartalet. Vi får IKKE det særlige børnebidrag som svarer til det beløb faren skal betale om måneden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.