vedr. afstemninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2008

linemus

[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f] Jeg må ærligt tilstå at jeg synes at folk skal tænke sig lidt om inden de svarer på en afstemning i en anden mødregruppe... Jeg kunne da i hvert fald aldrig drømme om at svare på en i en anden gruppe... [blå]Jeg troede faktisk at den kun var beregnet for Juli '07 mødre.[/blå].. Men okay Betina[/citat] hehe, men som loggi siger, så står det jo ikke nogen steder:P [/citat] Gi'r det ikke lidt sig selv, når den er lavet inde under "2007 grupper > Mødre: Juli"? Nå, men pyt med det. Jeg studsede også over de "nye" der pludselig var i gruppen ([k]ikke[/k] at de har gjort noget forkert!). Det vil jo f.eks. være relevant at tænke over, når vi laver afstemninger i forbindelse med hvem der kan være med til træf/fest hvornår osv. Synes også at idéen om at skrive på forsiden under afstemninger, hvor de kommer fra, men det er jo Henrik, der skal have den at vide... Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Loggidut

nej i grunden ikke line, for kigger du under start, kan man kun se afstemningen, ikke stedet...jeg er lige så slem til bare at trykke ind og stemme! også selv om det ikke er et sted der er relevant for mig:'( ja ja jeg skammer mig sgu lidt!

Anmeld

26. juli 2008

Rasmine

ivfmarie skriver:

Jeg blev lidt forvirret over alle de "nye" ansigter der har deltaget i "afstemningen" om gravid eller ej.. men det er jo fordi der "reklameres" for de nyeste afstemninger på forsiden.

Det er selvfølgelig ok (vel?), men måske skal man lige tænke sig om en ekstra gang inden vi laver afstemninger om hva som helst (?)

Marie - der glemmer at der er en verden UDENFOR juli07...[/citat]

Enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.