vedr. afstemninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

ivfmarie

Jeg blev lidt forvirret over alle de "nye" ansigter der har deltaget i "afstemningen" om gravid eller ej.. men det er jo fordi der "reklameres" for de nyeste afstemninger på forsiden.

Det er selvfølgelig ok (vel?), men måske skal man lige tænke sig om en ekstra gang inden vi laver afstemninger om hva som helst (?)

Marie - der glemmer at der er en verden UDENFOR juli07...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

heaven

øhhhh, no comprende??

hvad er liige problemet med et andre end juli07 deltager??

Jannie- nysgerrig

Ps:fedt hus i har kig på

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

jeg ved hvad du mener IVF, der er ingen problemer med at andre deltager, slet ikke, men jeg lavede afstemningen for at se hvem vi havde i juli som var gravide...lol...og det er da lidt sjovt at se den respons!

og folk kunne jo ikke ane at jeg mente juli-afstemning! lol...så det er mig der har dummet mig.

måske var det en ide om henrik lavede en kolonne ved siden af de afstemninger, så man kunne se hvad gruppe de var skrevet under?

var det mere forståeligt heaven?

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

Der er skam ingen problemer overhovedet... med mindre at spørgsmålet var rettet til brugerne af juli-gruppen.

Jeg kan ikke lige komme med eksempler, men jeg studsede bare over hvor mange gravide der egentlig er blandt "vores" mødre - indtil jeg fandt ud af at der jo er masser af gravide "outthere". De vil jo selvfølgelig gøre %-fordelingen skæv ifht hvis det kun var "os" der svarede.

Men ingen problem - bare en lille sløjfe på fingeren til mig selv om at huske at afstemningen "serveres" på forsiden ;)

Anmeld

25. juli 2008

heaven

Loggidut skriver:

jeg ved hvad du mener IVF, der er ingen problemer med at andre deltager, slet ikke, men jeg lavede afstemningen for at se hvem vi havde i juli som var gravide...lol...og det er da lidt sjovt at se den respons!

og folk kunne jo ikke ane at jeg mente juli-afstemning! lol...så det er mig der har dummet mig.

måske var det en ide om henrik lavede en kolonne ved siden af de afstemninger, så man kunne se hvad gruppe de var skrevet under?

var det mere forståeligt heaven?

tja..... jo - det der med hver er gravid fra juli07 forstår jeg fint nok...

reagerer måske bare lidt på den der med hvorfor vi måske skal tænke på hvad vi laver afstemninger om...

Jannie

Anmeld

25. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg må ærligt tilstå at jeg synes at folk skal tænke sig lidt om inden de svarer på en afstemning i en anden mødregruppe... Jeg kunne da i hvert fald aldrig drømme om at svare på en i en anden gruppe... Jeg troede faktisk at den kun var beregnet for Juli '07 mødre... Men okay Betina

Anmeld

25. juli 2008

heaven

[citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f] Jeg må ærligt tilstå at jeg synes at folk skal tænke sig lidt om inden de svarer på en afstemning i en anden mødregruppe... Jeg kunne da i hvert fald aldrig drømme om at svare på en i en anden gruppe... [blå]Jeg troede faktisk at den kun var beregnet for Juli '07 mødre.[/blå].. Men okay Betina[/citat] hehe, men som loggi siger, så står det jo ikke nogen steder:P

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

ja fejlen ligger hos mig, og kun mig...og fejl kan man jo ikke kalde det, for nu kan vi jo i grunden se hvor mange der i grunden er gravide på baby! og det er da vildt...men vi starter da bare vores egen afstemning, hvor 07 står skrevet...hæ hæ...

Anmeld

25. juli 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] ja fejlen ligger hos mig, og kun mig...og fejl kan man jo ikke kalde det, for nu kan vi jo i grunden se hvor mange der i grunden er gravide på baby! og det er da vildt...men vi starter da bare vores egen afstemning, hvor 07 står skrevet...hæ hæ... [/citat] husk det skal være juli '07 ellers har vi bare hele 07 med...

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] ja fejlen ligger hos mig, og kun mig...og fejl kan man jo ikke kalde det, for nu kan vi jo i grunden se hvor mange der i grunden er gravide på baby! og det er da vildt...men vi starter da bare vores egen afstemning, hvor 07 står skrevet...hæ hæ... [/citat] husk det skal være juli '07 ellers har vi bare hele 07 med...[/citat] ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.