"Har du tænkt dig at føde eller hvad?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

oo

Dansker i England skriver:

Du skriver så fantastisk godt - altid sjovt at læse dine indlæg. Svarer normalt aldrig på dem, men ville lige give dig et held og lykke med på vejen.

tark!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

mariamiss6

Hehehehe Trine jeg elsker altså bare nogle af de kommentarer Søren kan komme med altså. Han er simpelthen så skæg den mand - er han i virkeligheden MEGET distræt? det virker sådan når du skriver i hvert fald LOL...

Åhha jeg glæder mig til baby Juhl kommer, og jeg glæder mig til at se hvad August siger til den lille

Anmeld

25. september 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Hehehehe Trine jeg elsker altså bare nogle af de kommentarer Søren kan komme med altså. Han er simpelthen så skæg den mand - er han i virkeligheden MEGET distræt? det virker sådan når du skriver i hvert fald LOL...

Åhha jeg glæder mig til baby Juhl kommer, og jeg glæder mig til at se hvad August siger til den lille

hmm...godt spørgsmål. Ja, det er han vist nok, faktisk. han er i hvert fald typen der siger "ja, det skal jeg nok" eller "ja, det gør vi lige" og så sker det aldrig. eller også sker det i de ti minutter der følger efter og så aldrig igen

Men nu følger vi Zafirs råd og tar i Ikea og æder kötbullar til babyen kommer ud!!

Anmeld

25. september 2010

Riksen

Herligt indlæg! Jeg tilslutter mig koret: for filan du skriver så godt, behageligt og ikke mindst underholdende. Det er fantastisk læsning - især midt i min pause fra specialet, der kalder på mig med højere og højere stemme.

Det er sjovt som mænd også kan blive hormonelle og dermed også halvhysteriske, når man fx joker med at man skal have mørbradsbaby om ikke så længe

Babyjuhl må meget gerne snart komme ud - vi er faktisk nogle som er utålmodige.

Anmeld

25. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

hmm...godt spørgsmål. Ja, det er han vist nok, faktisk. han er i hvert fald typen der siger "ja, det skal jeg nok" eller "ja, det gør vi lige" og så sker det aldrig. eller også sker det i de ti minutter der følger efter og så aldrig igen

Men nu følger vi Zafirs råd og tar i Ikea og æder kötbullar til babyen kommer ud!!

Yeeezzzzzzz god tur

Anmeld

25. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

Yeeezzzzzzz god tur

Anmeld

25. september 2010

Mette.

Åh, du formår gang på gang at vække hele følelsesregisteret når du skriver. Det er simpelthen fantastisk læsning, hatten af for dig! 

Jeg har stort set altid fulgt med når du smider nyt indlæg og man er sikker hvergang - underholdning i topklasse, på den gode måde.

Tak for du lukker os ind i dit liv og din vidunderlig skriverier. 

Anmeld

25. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

Jeg så engang noget i tv, med Sussie og Leo... OG Leo er åbenbart så distræt at en dag skete følgende....

Leo går på toilettet, sussie råber: "kan du ikke også lige tisse for mig..."
Leo svarer: "jo da"
Der går en rum tid, og Leo vader ind i stuen (med gæster), med bukserne nede om anklerne, og proklamerer helt alvorligt: "jamen det kan jeg jo ikke....!?"

Se SÅ er man distræt

Anmeld

25. september 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Jeg så engang noget i tv, med Sussie og Leo... OG Leo er åbenbart så distræt at en dag skete følgende....

Leo går på toilettet, sussie råber: "kan du ikke også lige tisse for mig..."
Leo svarer: "jo da"
Der går en rum tid, og Leo vader ind i stuen (med gæster), med bukserne nede om anklerne, og proklamerer helt alvorligt: "jamen det kan jeg jo ikke....!?"

Se SÅ er man distræt

sjovt du lige bruger sussi og leo som eksempel...da vi kom hjem fra "bryllupsrejse" var det første vi blev mødt med, da vi kom til Nørrebro, en fulderik der var ved at skide i bukserne af grin samtidig med han råbte "SE! Det er den fede udgave af Sussi og Leo der kommer der!"

Anmeld

25. september 2010

quar20

Tjuhl skriver:

åh ja...Søren er også ganske skrækkelig når han er syg. eller nærmere, når han tror han er syg. for nylig havde han en infektion i ørerne og allerede INDEN han havde været hos ørelægen sad han og snøftede i sofaen fordi det her helt sikkert ville føre til førtidspension og hvordan skulle vi så klare os økonomisk og og og. man sidder jo og ruller med øjnene!!

HAHAHAHHA...! Ja tror det ligger generalt til mænd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.