"Har du tænkt dig at føde eller hvad?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

mamalicious

Leonora skriver:

ha ha ha ha ha ja jeg er enig....men alligevel så er det lidt fedt at kunne sige.."så mærker du et lille prik"....

Knus fra mig

HA HA HA HYLER AF GRIN NU....................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

oo

mamalicious skriver:

Ha ha ha... fantastisk læsning, at stå op til på en skinnene lørdag. Har grint højlydt og måtte læse op for manden, der i den grad OGSÅ kunne se dine indlysende skrivekundskaber !!!

Du må jo være fantastisk, underholdende og billedelig at hyggesnakke med. Rigtigt skønt !!

Jeg håber virkelig, at baby Tjuhl kommer SNART, så jeg kan læse de helt sikkert ligeså fantastiske fb !!

Og finder jeg tlf. nummeret på en kattedressør, sender jeg det fluks.....

Super dejlig solskins lørdag til jer

jeg tror katten er for gammel til dressør! jeg tror simpelthen det er et klassisk case of "jeg har været enebarn for længe", han er ti til april vi har hele tiden holdt på, at han kom til at eeeeeelske babyen når den kom, men vi er godt nok kommet lidt i tvivl på det sidste

Anmeld

25. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

whaaaaaaaat?! der fik jeg lige en lille smule tårer i øjnene - tænk at miste sin rødvinssmag  det var dog ganske skrækkeligt!!! (jeg er faktisk en lille smule traumatiseret af den oplysning lige nu)

den anden dag købte vi en asti i netto så vi kan dele champagne ud når babyen er kommet, og der stod jeg og sukkede temmelig længe foran vinhylden...faktisk indtil der kom en mand og kiggede dybt forarget på mig og maven og så på vinen...så listede jeg ligeså stille af

Jeg ved ærlig talt heller ikke, hvad det er for noget pis. Kaffe er heller ikke så godt mere, nu drikker jeg lige så meget te som Lars - og basilikum giver instant kvalme... Elskede ellers mozzarella med frisk basilikum, men næ nej, der er også lukket. Vælger at tro det er fordi jeg er holdt med at ryge og så skal smagsløgene lige vænne sig til ikke at være forgiftet mere

Asti er dog stadig et vældigt hit Faktisk noget af det bedste jeg ved....

Anmeld

25. september 2010

quar20

ÅRH hvor jeg dog bare ELLLLLSKER dine super dejlige indlæg..!! ...!! Min dag har startet HELT af pokker til kl. 04.30 med en trist dreng og en mand der kastede op.. ( der er altid bare IKKE noget værre end når manden er syg - han er jo DØDEN NÆR.. ) ..!!

Så får jeg lige 5mins. pause og tjekker baby.dk og ser som det første dit skønne indlæg..! For satan nu har jeg overskud til at klarer dagen.. =)

Sidder her med en hoppende maven og skrald griner.. Numselægen, vinen, katten, jamen ALT..! Du skriver FANTASTISK.. ...!!

Rigtig go weekend..

Anmeld

25. september 2010

DK

Du bliver så smuk! Din mave den vil altså bare frem i verden! Uhh jeg kommer helt til at savne den.

Derudover, såå.... Bare fordi i muligvis ikke får tid til at se film efter Baby Juhls ankomst, så betyder det vel ikke at du ikke får tid til baby.dk??!!!! Altså vi vil høre updates, vil vi!!!

KOM UD KOM UD, baby Juhl!!

Anmeld

25. september 2010

Bromberg skriver:

Nu må jeg altså for første gang lige give en kommentar med på vejen, og ikke bare smutte igen !!  Jeg nyder hver gang du skriver et indlæg, og læser dem gerne igen og igen

Fantastisk læsning.. Måtte liiige læse op for kæresten, som synes jeg var lidt underlig da jeg var ved at falde ned af sofaen af grin, da jeg læste om den hyggelige aften med vin..  

Bliv for fa'en ved at skrive Trine, du kan gøre en hver trist dag meget bedre

HELT enig!!!

Anmeld

25. september 2010

oo

lotchen skriver:

Jeg ved ærlig talt heller ikke, hvad det er for noget pis. Kaffe er heller ikke så godt mere, nu drikker jeg lige så meget te som Lars - og basilikum giver instant kvalme... Elskede ellers mozzarella med frisk basilikum, men næ nej, der er også lukket. Vælger at tro det er fordi jeg er holdt med at ryge og så skal smagsløgene lige vænne sig til ikke at være forgiftet mere

Asti er dog stadig et vældigt hit Faktisk noget af det bedste jeg ved....

aj...jeg blir ret bekymret, for jeg er stået helt af med hvidløg under graviditeten og har hele tiden tænkt at det vel kom tilbage når ungen var ude...men nu!!

til gengæld er jeg gået all-in på karry, altså....hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg være temmelig sikker på jeg havde en inder i maven

men måske...hvis asti blir ved at virke, så kan man godt overleve de andre ting

Anmeld

25. september 2010

oo

quar20 skriver:

ÅRH hvor jeg dog bare ELLLLLSKER dine super dejlige indlæg..!! ...!! Min dag har startet HELT af pokker til kl. 04.30 med en trist dreng og en mand der kastede op.. ( der er altid bare IKKE noget værre end når manden er syg - han er jo DØDEN NÆR.. ) ..!!

Så får jeg lige 5mins. pause og tjekker baby.dk og ser som det første dit skønne indlæg..! For satan nu har jeg overskud til at klarer dagen.. =)

Sidder her med en hoppende maven og skrald griner.. Numselægen, vinen, katten, jamen ALT..! Du skriver FANTASTISK.. ...!!

Rigtig go weekend..

åh ja...Søren er også ganske skrækkelig når han er syg. eller nærmere, når han tror han er syg. for nylig havde han en infektion i ørerne og allerede INDEN han havde været hos ørelægen sad han og snøftede i sofaen fordi det her helt sikkert ville føre til førtidspension og hvordan skulle vi så klare os økonomisk og og og. man sidder jo og ruller med øjnene!!

Anmeld

25. september 2010

Dansker i England

Du skriver så fantastisk godt - altid sjovt at læse dine indlæg. Svarer normalt aldrig på dem, men ville lige give dig et held og lykke med på vejen.

Anmeld

25. september 2010

oo

DK skriver:

Du bliver så smuk! Din mave den vil altså bare frem i verden! Uhh jeg kommer helt til at savne den.

Derudover, såå.... Bare fordi i muligvis ikke får tid til at se film efter Baby Juhls ankomst, så betyder det vel ikke at du ikke får tid til baby.dk??!!!! Altså vi vil høre updates, vil vi!!!

KOM UD KOM UD, baby Juhl!!

jeg har jo været meget strategisk og sat hele mit "arbejdsrum" op ved siden af vuggen, så jeg tænker, jeg kan have eet øje på babyen og eet øje på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.