Hvilken slynge er bedst og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Corn

Ja Katja, smid lige nogle billeder... Vi (jeg) ved du har slynger til det

Min yndlings-slynge-rådgiver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Katjaro

Har lige lagt "lidt" billeder ind i galleritråden.

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

Katjaro skriver:

Har lige lagt "lidt" billeder ind i galleritråden.

Har beundret

Anmeld

25. september 2010

Corn

Takker Katja, jeg vidste du var til at stole på

OG hvor Theisen altså en lækkermås....

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Ha ha ja hun er mors egen lille sumo baby - helt præcist vejer hun 9,8 og er 69 cm lang ( 3700 g og 51 cm ved fødslen) Hun er så stor at hun snart er berømt og berygtet. Hvis det er fordi hun har været meget tørstig i sommers - så har hun altså ikke opdaget at sommeren er slut, for hun spiser stadig konstant. Men nu får hun grød og det har hjulpet meget. Min Læger siger at mit mejeri laver en go' fløde

Vildt!!!

Anmeld

26. september 2010

grønbæk

Okey jeg burde have nærstuderet debat oversigten en smule bedre og set, at der fantes et hel forum kun omkring "bæredimser" som de bliver kaldt.

Når det så er sagt, finder jeg da vist også mere nyttig information der, for i denne tråd jeg oprettede for at få gode og dårlige erfaringer med de forskellige slynger, blev snakken til alt mulig andet jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med!

Fortsæt endelig jeres "kaffeslabberas", jeg er smuttet.

Anmeld

26. september 2010

Corn

Okey jeg burde have nærstuderet debat oversigten en smule bedre og set, at der fantes et hel forum kun omkring "bæredimser" som de bliver kaldt.

Når det så er sagt, finder jeg da vist også mere nyttig information der, for i denne tråd jeg oprettede for at få gode og dårlige erfaringer med de forskellige slynger, blev snakken til alt mulig andet jeg egentlig er fuldstændig ligeglad med!

Fortsæt endelig jeres "kaffeslabberas", jeg er smuttet.

Og dernæst, så kommer det jo an på dit barns alder.

Jeg har brugt ringslynge, når de har været helt små, fordi de kan ligge ned, og jeg har haft mulighed for at amme i den, og nu vil jeg gerne have en mei tai, da han ikke gider ligge ned længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.