dorthemus skriver:
Ja det gik sgu stærkt...jeg bestilte også bare en lagervare fra hjemmesiden, derfor gik der ikke så lang tid...men der er andre der har måttet vente i længere tid. Jeg var vist bare heldig...også med at undgå tolden
Selvom der er nogle der siger, at det er over et vist beløb man skal betale told.
Jeg vil også anbefale dig, at vælge ekstra lange stropper for jeg synes mine er liiige lidt for korte...det går, men det er lidt snert desværre. Og jeg er en str. M.
Og så kan du også vælge en til et lidt større barn..en toddler, da dit barn er 3 år. Mei Tais fra BabyHawk kan bære til 20 kg.
Ja havde overvejet de længere stropper... hellere have for meget at binde med, end for lidt... Og også når den mellemste af ungerne er så stor
Og ved så ikke med toddler størrelsen, da jeg tænker om ikke den bliver aaaalt for stor til baby-smuksakken som kun lige er blevet 3 mdr, og det jo hovedsagligt er til ham den købes...
Jeg overvejer at kontakte babyhawk, og hører om de er villige til at vedlægge en proforma faktura, for er varerkøbet under 80 dkr, så er der ikke nogen told-problemer... Sådan gjorde vi tit i et firma jeg har arbejdet for
Ellers må jeg jo bare tage chancen
Anmeld