Hvilken slynge er bedst og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

dorthemus

Macaab skriver:

4 dage

Bestilte du på babyhawk.com??? det var da vildt hurtigt...

Jeg overvejer at få lavet en custom-made... Synes ideen med vendbar er rigtig god...

Du slap uden om told og moms, hvordan klarede du den

Jeg vil gerne have en der er "stor" nok til at mellemste mand også kan sidde i den, derfor mei tai. Han bliver nogen gange lidt træt på ture til trods for hans tre år, men jeg kan ikke både køre barnevogn og klapvogn, når jeg er alene afsted, og det er jeg tit... Manden skal jo tjene penge, som jeg kan bruge

Ja det gik sgu stærkt...jeg bestilte også bare en lagervare fra hjemmesiden, derfor gik der ikke så lang tid...men der er andre der har måttet vente i længere tid. Jeg var vist bare heldig...også med at undgå tolden  Selvom der er nogle der siger, at det er over et vist beløb man skal betale told.

Jeg vil også anbefale dig, at vælge ekstra lange stropper for jeg synes mine er liiige lidt for korte...det går, men det er lidt snert desværre. Og jeg er en str. M.

Og så kan du også vælge en til et lidt større barn..en toddler, da dit barn er 3 år. Mei Tais fra BabyHawk kan bære til 20 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

LISBETH:-)

Macaab skriver:

Er bare så hooked på at "lave" den selv, og har regnet på det, og selv med told og moms, porto osv, så er en babyhawk, custommade, stadig billigere end fx en Kleinsmekker, som man ikke selv har designet.

Må man spørge hvad din datter vejer... Der findes jo to slags babyhawk, en alm. og en til lidt større børn... Min søn på 3 vejer nemlig 18 kg, og jeg har svært ved at gennemskue om han bliver for tung (selvom jeg jo faktisk tit slæber rundt med ham på hoften med en arm og barnevogn med den anden... Mens jeg råber af den tredje)

Ha ha ja hun vejer 12 kg (og den "liile" på 4 mdr vejer 10 kg) men intet problem og slæbe på nogen af dem. Tror det hedder op til 20 kg i babyhawken. Der er også Manduca selen den må børn op til 20 kg også sidde i. Tror faktisk den har mere støtte til et tungt/stort barn, men har ikke prøvet den endnu til Amalie (fik den igår) Men Elina på 10 kg sidder som en drøm i den.

Pssst vi har et ståbræt til barnevognen, det elsker Amalie og stå på. Vi har ALDRIG klapvogn med mere  Har købt det billigt brugt på dba - tror jeg ga' 150 kr inkl forsendelse

Anmeld

25. september 2010

Corn

dorthemus skriver:

Ja det gik sgu stærkt...jeg bestilte også bare en lagervare fra hjemmesiden, derfor gik der ikke så lang tid...men der er andre der har måttet vente i længere tid. Jeg var vist bare heldig...også med at undgå tolden  Selvom der er nogle der siger, at det er over et vist beløb man skal betale told.

Jeg vil også anbefale dig, at vælge ekstra lange stropper for jeg synes mine er liiige lidt for korte...det går, men det er lidt snert desværre. Og jeg er en str. M.

Og så kan du også vælge en til et lidt større barn..en toddler, da dit barn er 3 år. Mei Tais fra BabyHawk kan bære til 20 kg.

Ja havde overvejet de længere stropper... hellere have for meget at binde med, end for lidt... Og også når den mellemste af ungerne er så stor

Og ved så ikke med toddler størrelsen, da jeg tænker om ikke den bliver aaaalt for stor til baby-smuksakken som kun lige er blevet 3 mdr, og det jo hovedsagligt er til ham den købes...

Jeg overvejer at kontakte babyhawk, og hører om de er villige til at vedlægge en proforma faktura, for er varerkøbet under 80 dkr, så er der ikke nogen told-problemer... Sådan gjorde vi tit i et firma jeg har arbejdet for

Ellers må jeg jo bare tage chancen

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Ha ha ja hun vejer 12 kg (og den "liile" på 4 mdr vejer 10 kg) men intet problem og slæbe på nogen af dem. Tror det hedder op til 20 kg i babyhawken. Der er også Manduca selen den må børn op til 20 kg også sidde i. Tror faktisk den har mere støtte til et tungt/stort barn, men har ikke prøvet den endnu til Amalie (fik den igår) Men Elina på 10 kg sidder som en drøm i den.

Pssst vi har et ståbræt til barnevognen, det elsker Amalie og stå på. Vi har ALDRIG klapvogn med mere  Har købt det billigt brugt på dba - tror jeg ga' 150 kr inkl forsendelse

HVAD?!... Vejer din 4 mrd gamle bebs 10 kg?! Hvor er det vildt.

jeg tror altså at det er noget med dem der er født her op til sommeren, var så tørstige, så de er blevet kæmpestore ... Vildt...

Anmeld

25. september 2010

Corn

lisbeth2910 skriver:

Sådan et bræt har han allerede slået ihjel...

Anton er den slags dreng, der skal være spændt fast for ikke at komme til at ødelægge noget... Og han gør det virkelig ikke med vilje, lidt Emil-agtig, men ham ser han også meget op til... Er faktisk lige snublet over en skammel i bryggerset, som han har siddet og snittet træmænd på

Anmeld

25. september 2010

Corn

Zafir skriver:

HVAD?!... Vejer din 4 mrd gamle bebs 10 kg?! Hvor er det vildt.

jeg tror altså at det er noget med dem der er født her op til sommeren, var så tørstige, så de er blevet kæmpestore ... Vildt...

Måske det er pga varmen... Aslan på tre mdr er et godt stykke over 8 kg

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Ja havde overvejet de længere stropper... hellere have for meget at binde med, end for lidt... Og også når den mellemste af ungerne er så stor

Og ved så ikke med toddler størrelsen, da jeg tænker om ikke den bliver aaaalt for stor til baby-smuksakken som kun lige er blevet 3 mdr, og det jo hovedsagligt er til ham den købes...

Jeg overvejer at kontakte babyhawk, og hører om de er villige til at vedlægge en proforma faktura, for er varerkøbet under 80 dkr, så er der ikke nogen told-problemer... Sådan gjorde vi tit i et firma jeg har arbejdet for

Ellers må jeg jo bare tage chancen

Ja det kan du gøre....jeg tog chancen, eller rettere det var først bagefter jeg kom til at tænke på told

Anmeld

25. september 2010

Corn

dorthemus skriver:

Ja det kan du gøre....jeg tog chancen, eller rettere det var først bagefter jeg kom til at tænke på told

Jeg tjekkede det ud på postdanmark, og en custommade babyhawk, med told, porto, gebyr osv beløb sig til omkring 1097 kr... Det er faktisk mindre end de prisen for en af de lækre Kleinsmekker mei tai'er...

Så det kunne jeg stadig godt finde på... Og så blive rigtig glad, hvis ikke den blev nuppet i tolden

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Macaab skriver:

Måske det er pga varmen... Aslan på tre mdr er et godt stykke over 8 kg

Ja præcis.

Idun var 6,5 kg da hun var et halvt år. Jeg ved ikke om det er normalen eller hvad. Men jeg kender rigtig mange bebser der er født i maj og de er stort set lige store og alle over 7 kg... Og så lige den på 10 kg og din på 8 og det... vildt...

Anmeld

25. september 2010

Corn

Zafir skriver:

Ja præcis.

Idun var 6,5 kg da hun var et halvt år. Jeg ved ikke om det er normalen eller hvad. Men jeg kender rigtig mange bebser der er født i maj og de er stort set lige store og alle over 7 kg... Og så lige den på 10 kg og din på 8 og det... vildt...

Det er kun min første, der var et fnug... Han vejede kun 3250 ved fødslen, hvilket har gjort ham til den mindste af mine unger... Men han var så også født 36+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.