Hvilken slynge er bedst og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.436 visninger
36 svar
0 synes godt om
25. september 2010

grønbæk

Som overskriften lyder vil jeg have en babyslynge, men ved ikke hvilken. Den skal være meget nem at bruge, sikker og behøver ikke koste en krig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

dorthemus

Først hvor gammel er dit barn?

Jeg har haft en lommeslynge til Runa da hun var helt lille...den er nærmest idiotsikker nem at bruge og koster ikke alverden

Vi købte vores på www.filabel.dk

Nu har vi en Mei Tai..fra www.babyhawk.com Den er også nem at bruge og så fåes den i mange fede designs. Den fåes også i England hvis man vil være sikker på, at undgå tolden.

Ellers kig under debatgr. Snik Snak Om Bæredimser...der vil du finde svar på nærved alt om slynger.

Go jagt

Anmeld

25. september 2010

Corn

Først hvor gammel er dit barn?

Jeg har haft en lommeslynge til Runa da hun var helt lille...den er nærmest idiotsikker nem at bruge og koster ikke alverden

Vi købte vores på www.filabel.dk

Nu har vi en Mei Tai..fra www.babyhawk.com Den er også nem at bruge og så fåes den i mange fede designs. Den fåes også i England hvis man vil være sikker på, at undgå tolden.

Ellers kig under debatgr. Snik Snak Om Bæredimser...der vil du finde svar på nærved alt om slynger.

Go jagt

Hvor er de fede fra Babyhawk.... hvad måtte du af med??? Jeg tænker også i forsendelse

Jeg overvejer ellers at købe skildpadden fra slynger.dk

Anmeld

25. september 2010

serinasmor

vi har denne ... http://www.babysam.dk/carryme-slynge.aspx

den kan bruges i 3 forskellige stillinger .. altså med liggende baby siddende baby og en lidt større baby der sidder på hoften ... den første stilling er fra barnet er helt nyfødt ...

den er super nem at bruge fordi der ikke er noget der skal bindes eller klikkes sammen ..  og "ringene" kan justeres med lynlåse så både mor og far kan bruge den og så den kan følge med barnet når det bliver større ...

er rigtig glad for den og bruger den engang imellem endnu når jeg skal lave mad og farmand endnu ikke er kommet hjem... og hun bare vil hænge ...

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Hvor er de fede fra Babyhawk.... hvad måtte du af med??? Jeg tænker også i forsendelse

Jeg gav 554 danske kr. incl forsendelse og den kom efter 4 dage...top service

Skildpadden er samme princip...har også hørt godt om dem

Et godt råd er at købe en med en hovedstøtte...den er rar at have når baby blir træt og skal sove og så kan den altid klappes/foldes ned så barnet har et mere frit udsyn.

Anmeld

25. september 2010

Corn

Jeg gav 554 danske kr. incl forsendelse og den kom efter 4 dage...top service

Skildpadden er samme princip...har også hørt godt om dem

Et godt råd er at købe en med en hovedstøtte...den er rar at have når baby blir træt og skal sove og så kan den altid klappes/foldes ned så barnet har et mere frit udsyn.

4 dage

Bestilte du på babyhawk.com??? det var da vildt hurtigt...

Jeg overvejer at få lavet en custom-made... Synes ideen med vendbar er rigtig god...

Du slap uden om told og moms, hvordan klarede du den

Jeg vil gerne have en der er "stor" nok til at mellemste mand også kan sidde i den, derfor mei tai. Han bliver nogen gange lidt træt på ture til trods for hans tre år, men jeg kan ikke både køre barnevogn og klapvogn, når jeg er alene afsted, og det er jeg tit... Manden skal jo tjene penge, som jeg kan bruge

Anmeld

25. september 2010

LISBETH:-)

Macaab skriver:

Jeg købte en på en engelsk hjemmeside og den kostede også 500 nogen og 50 kr inkl forsendelse og så slipper man for at betale ex. hvis man bliver taget i tolden.

Linket til hjemmesiden er i tråden dorthe har lavet under snik snak om bærerdismer - tror tråden hedder se hvad jeg har fået :-)

Anmeld

25. september 2010

LISBETH:-)

Macaab skriver:

4 dage

Bestilte du på babyhawk.com??? det var da vildt hurtigt...

Jeg overvejer at få lavet en custom-made... Synes ideen med vendbar er rigtig god...

Du slap uden om told og moms, hvordan klarede du den

Jeg vil gerne have en der er "stor" nok til at mellemste mand også kan sidde i den, derfor mei tai. Han bliver nogen gange lidt træt på ture til trods for hans tre år, men jeg kan ikke både køre barnevogn og klapvogn, når jeg er alene afsted, og det er jeg tit... Manden skal jo tjene penge, som jeg kan bruge

Min Amalie på 3 år sidder fint i babyhawken - du kan se det under billedgalleri i kategorien snik snak om bærerdimser.

Anmeld

25. september 2010

Corn

lisbeth2910 skriver:

Min Amalie på 3 år sidder fint i babyhawken - du kan se det under billedgalleri i kategorien snik snak om bærerdimser.

Er bare så hooked på at "lave" den selv, og har regnet på det, og selv med told og moms, porto osv, så er en babyhawk, custommade, stadig billigere end fx en Kleinsmekker, som man ikke selv har designet.

Må man spørge hvad din datter vejer... Der findes jo to slags babyhawk, en alm. og en til lidt større børn... Min søn på 3 vejer nemlig 18 kg, og jeg har svært ved at gennemskue om han bliver for tung (selvom jeg jo faktisk tit slæber rundt med ham på hoften med en arm og barnevogn med den anden... Mens jeg råber af den tredje)

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Med Idun var krammeselen helt sikkert min absolutte foretrukkende MEN - Jeg har fået en vikle nu her... Og altså, jeg har improviseret lidt, da jeg er MEGA dårlig til at læse vejledninger, men idag, har jeg så fået vist, hvordan man gør med den - snip snup og vupti, så er den der. Og FOR FANDEN da... jeg tror helt sikkert vi har en vinder NØJSER det er dejligt. Den støtter skønt og lækkert og er bare uhmm...

Men altså krammesele/maitai/skilpaddebærer, er fin...

Jeg har skæv ryg, så det vigitgste for mig er GOD STØTTE på begge skuldrer og begge hofter, ellers gør det ondt på mig. Så det er et vigtigt kriterie for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.