Advarsel - indeholder et grimt sprog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

Tikki

Ha ha ha ha :D ej undskyld, det er sgu ikke sjovt - I know ;) Men ja, tror vi forstår - jeg gør i hvert fald. Her ligger prinsessen sig ned på gulvet og stamper i jorden med begge ben, mens hun skriger sig fuldstændig blåviolet, når hun ikke får sin vilje.....troede sgu først det var omkring de 2 år, det kom...men næ nej. Hun er også begyndt at stikke fingrene i halsen, så hun laver de vildeste kastop-lyde, når hun ikke får opmærksomhed..ja, snu er hun sgu :P Men tro mig, jeg kender de dage, du beskriver, alt alt for godt...man bliver vanvittig 8(8D men hold da kæft hvor vi elsker de unger alligevel (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Plysbjørnen

HM mon han har arvet lidt temperament fra enten mor eller far???
Kai plejer gerne når pigen her flipper ud over småting (når hendes legetøj ligger i vejen for gåvognen) at sige at hun har sin mors temperament... Det kan jeg ikke forstå bare fordi jeg har temperament som en havnearbejder, og bander være end jeg ved ikke hvad...
Jeg plejer gerne at sige det er hans temperament hun har arvet, men på den anden side han har sit endnu...

Betina

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Betina

Med fare for at lyde hellig... der er sgu ingen af os der har temperament... vi er for dovne til at blive hidsige 8(.
Det er faktisk rigtigt - vi er meget rolige og skændes aldrig, og råber meget sjældent af ungerne, så det er altså ikke af os han har lært det... (?)

Marie - der kun én eneste gang har råbt af manden!!

Anmeld

25. juli 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Betina

Med fare for at lyde hellig... der er sgu ingen af os der har temperament... vi er for dovne til at blive hidsige 8(.
Det er faktisk rigtigt - vi er meget rolige og skændes aldrig, og råber meget sjældent af ungerne, så det er altså ikke af os han har lært det... (?)

WOOOOOOOW!!!!!!! det kan jeg ikke sige her, tsk tsk;)

Anmeld

26. juli 2008

birgittemarie

Hæ hæ hæ 8D Altså hæhæhæ, fordi det var så dejligt befriende at læse din rasen og regeren (L)

For PUHAA, hvor jeg også kender det og hvor er det dog ikke til at holde ud at høre på!! Man får ondt helt ind i hjernen, når man er kommet sig over den første bekymring og har prøvet alt for at hjælpe den lille stakkel, der siden viser sig absolut ikke at ville hjælpes, men bare vil kradse og sparke og ødelægge ens mentale velbefindende >((L)

Mange medfølende knus fra mig og jeg er også sikker på, at han er en lykkelig lille englebasse i morgen, når alle gæsterne kommer.

Jeg håber, I får en dejlig dag (H)

Knus fra Birgitte

Anmeld

26. juli 2008

linemus

Ej, Marie - hvor var det skønt at læse dit indlæg, for det er så ærligt, som noget kan være, og selvom jeg ved, hvor frustrerende ungerne kan være og hvor hårdt det er og man har bare lyst til at smide dem af h til, så smiler jeg af dig, for du er bare så sød :) Jeg får dårlig samvittighed bare jeg tænker møgunge, og så skriver du et helt indlæg - det er sgu i orden ;)

Jeg håber, hr suresen er blevet god igen, og I får en dejlig dag i dag. Især Freja - det er jo hende der forstår mest af det :)

Knus Line

Anmeld

26. juli 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Betina

Alt for ladt, det var bare en mulighed... Sorry...

Anmeld

26. juli 2008

Astrid P

ivfmarie skriver:

Betina

HAHAHAHAHA... Det er fuldstændig det samme her! Ingen af os ejer temperament, og så får man sgu sådan en lille hystadetøs der flipper ud over det mindste. Forhåbentlig er det bare en fase...

Anmeld

26. juli 2008

Siber

hej søde marie,

vi har lige været det helved igennem, det tog kun en fucking uge! Men nu er der 2 tænder der er brudt igennem, og nu er hun det gladeste englebarn!

Pøj Pøj min ven! Håber at hans humør har været bedre i dag!
Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.