Advarsel - indeholder et grimt sprog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

ivfmarie

Jamen for satan da....!! Hvad helvede er det der stikker den lille lorte unge?
Har skriger fuldstændig hysterisk og går helt i bro over ingenting. Jeg har længe troet det var ørene, men jeg begynder sgu at tro at den lille møgunge bare er helt ufattelig hidsig. For jeg syns sgu anfaldene hænger sammen med når han ikke får sin vilje.
Nu siger jeg anfald.. det plejer det også at være, men idag har han skreget MAX - THE WHOLE FUCKING DAY!!!

Og det er sgu ikke fordsi han ikke bliver aktiveret. Han sad i sandkassen og skreg, han sad i soppebassinet og skreg, han sad i stuen og skreg, han skreg bare overalt og hele tiden - KORS I RØVEN, JEG KU HA SMIDT HAM PÅ FORBRÆNDINGEN!!

Casper fik nok af at prøve at få krapylet til at stoppe, og lod ham skrige mens Casper prøvede at give ham lidt frokost - i 3 stive kvarter skreg den lille forbistrede øgleunge! Ikke ulykkeligt og med tårer - næ nej, arrigt og hysterisk, virkelig hysterisk. Til sidst blev han smidt skrigende i vognen, hvor han besvimede og sov i tre timer (så lidt godt kom der da ud af det)

Da han vågnede var han i godt humør i 20-30 minutter, og så startede festen igen. Han sad midt på stuegulvet, med masser af legesager omkrig sig, og så gik hystaden eller igang.
Jeg satte mig ned ca en meter fra ham, og kaldte lidt, så kunne han jo kravle hen til mig hvis han manglede selskab.
Og hør så lige her hvad det satans yngel gjorde!!
Først drejede han hovedet væk, og skreg en tand mere hys, så kaldte jeg igen, og så drejede han helt rundt med ryggen til mig, og så skreg han ellers helt amok

Jeg orker ikke engang at skrive om vores "festlige" aftensmåltid... jeg trængte bare lidt til at bande over den lille forbandede satans forpulede lortepisseunge, uden at nogen hører mig gøre det... Andre end jer - og jeg er sikker på at I forstår mig!

Pisse fucking lille hysteriske møgirriterende snotforkælede forpulede skrigunge!!!!!!

>( >( >( >( >( >( >( >(

Nå, jeg må videre med forberedelserne til vore fælles fødselsdagsfest for vores unger, hvoraf det absolut kun er den ene der har fortjent nogensomhelst opmærksomhed, for ikke at nævne gaver!

Marie - der lige om lidt går op og ser kærligt på den lille lort, han ligger nemlig og sover sødt nu (L) >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Kaufie

Pyyyha - den dreng sætter da godt nok morheden på prøve..... Man kan da virkelig fornemme jeres afmagt og frustration i det indlæg. Jeg troede ellers det var de store børn der fik sådan en tur på et tidspunkt som reaktion på lillebror eller søster, der får mere opmærksomhed.....

Og utroligt som de så kan ligne små engle når de sover.... Angels in disguise... eller??

Mette, der lige blev lidt ekstra glad for sin (for tiden) ekstremt nemme dreng. (L)

Anmeld

25. juli 2008

ka li ja

hold da kæft marolle!!!! lille satan...... men ja jeg kan kun sige; det blir sikkert kun værre8D8D hahahahahahaha jeg har den værste af slagsen du!! det kan da heller ikke passe du skal ha de mest velopdragne unger i verden!! når jeg har hystaderne!!

aj det er da pisse træls. især fordi ungen ikke kan fortælle med ord hvad der præcis er i vejen... ååhhhhh

men hold kæft hvor blir man bare forelsket på ny hver gang man ser et af sine sovende børn(L)(L)(L) det er det mest fantastiske i verden(L)(L)

band du bare løs min kære.

Anmeld

25. juli 2008

bette

puha det lyder ikke til at havde været en særlig morsom dag.. :(
er ked af at høre i er så frustreret.. men kender godt følelsen..

mikkel er også en hystade.. og kan også blive lige så monster sur som du beskriver.. åhh det er belastende.. især fordi man prøver at gøre alt for at han skal blive glad igen.. men det eneste der sker er at han skriger endnu højere.. suk

men håber det går hurtigt over og at han er den skønne dreng igen imorgen..

han ved jo ikke hvordan han skal komme af med sin vrede på.. han kan ikke utrykke det med ord.. og så viser han det istedet for..
belastene ja..
stor krammer(H)

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

For helvede Marie!!
Jeg forstår dig så udemærket!

Ikke at jeg ved hvad du skal gøre ved det, men jeg er sikker på at du har brug for lidt telepatisk, mental opbakning!

Stella gjorde det pis der i en uge - Til sidst var jeg ved at smide hende ud i udestuen, lukke døren og skrue op for musikken!
Det er jo seriøst til at blive nuts af!

Man gør alt for at stoppe det, men intet hjælper - De er nogle utaknemmelige unger til tider ;)

(H)

Anmeld

25. juli 2008

Hyner

Undskyld mig men LLLLOOOOOOOOLLLLL Hvor er du funny....
Kan kun se den lille selvfede unge skrige ørerne døve mens han rigtig fornærmet sidder med ryggen til....

Ej, det er ,som Tynen siger, til at blive vildt nuts af...
Hmm kan man drejenakkken om på sådan en krabat uden det er at se(?)

Håber da snart han er ude af den karrusel, for hans og ikke mindst hans forældres skyld...

Krams Henriette -der ligeså tit hader sin forpulede møgunge som hun elsker hende.

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

øhhhh IVF nu stoppede jeg med at læse ca omkring der hvor du skriver fucking...o.s.v...

sig mig lige engang, troede du selv på du gang på gang kunne have englebarnet, mens vi andre græder øjnene ud af hovedet over vores utrolig dumme unger...lol...så kan du godt lige komme ned på jorden med vi andre!

vi tager lige en gammel opsumering....T I G E R S P R I N G ! ! !

eller også begyndene grænsesøgende! måske vende ham ryggen når han opføre sig som dramaking!

jeg ved det ikke, men her har du en tudekiks, og et par cyber - ørepropper...og så ser du lige af at trække vejret igen!

det er gaz marie! og du ved det, der er fandme ikke noget der er slemmere end når de skriger, bare fordi de kan!

så dit indlæg, oser jo af det vi andre kun tør tænke!

(L)

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

Ha ha... sjovt nok, at det er helt tilladt at kalde sit barn mange grimme ting på et baby-forum, og så kun få skulderklap og medfølelse som respons (ja lige på nær kosten Loggi ;))...

Tak for det, tøser. Jeg trænte virkelig til at rase ud, og nu har jeg det fint. Tror jeg vil gå iseng snart - så jeg er frisk til en ny dags udfordring af moderskabet (samtidig med 14 fødselsdagsgæster - yaiks, jeg græmmes 8( - tænk hvis han bare skriger hele dagen igen?)8(

Marie - ved godt mod

Anmeld

25. juli 2008

Hyner

Sådan er det når alle er i samme båd... Kan kun få opbakning, og det er såååå dejligt.... Seje tøsser siger jeg bare hver og en.!

Og nu bare se søde ivf... I morgen er han den blideste lille fyr du kun havde turde drømme om... Og det er kun fordi der er gæster, så er dagen jo ikke ligesom alllle de andre dage..

Håber også at Emma kommer i sit es i morgen, der er det jo prinssesen der har føzda8D

Godnat Marie.... Nyd dagen i morgen..

Krams Henriette

Anmeld

25. juli 2008

Susan1978

aggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh JEG BANDER SAMMEN MED DIG IVF....

men bare vent du, i morgen er han det sødeste englebarn mens der er gæster, så der ingen der tror på dig når du fortæller hvor led han kan være..

ligeså snart de er gået, så starter han forfra, for så har han sikkert fået for meget..

føler med dig, ved lige nøjagtig hvordan du har det idag.

held og lykke i morgen og må det blive en super hyggelig dag.

STOOOORRTT KNUUUUS Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.