Jamen for satan da....!! Hvad helvede er det der stikker den lille lorte unge?
Har skriger fuldstændig hysterisk og går helt i bro over ingenting. Jeg har længe troet det var ørene, men jeg begynder sgu at tro at den lille møgunge bare er helt ufattelig hidsig. For jeg syns sgu anfaldene hænger sammen med når han ikke får sin vilje.
Nu siger jeg anfald.. det plejer det også at være, men idag har han skreget MAX - THE WHOLE FUCKING DAY!!!
Og det er sgu ikke fordsi han ikke bliver aktiveret. Han sad i sandkassen og skreg, han sad i soppebassinet og skreg, han sad i stuen og skreg, han skreg bare overalt og hele tiden - KORS I RØVEN, JEG KU HA SMIDT HAM PÅ FORBRÆNDINGEN!!
Casper fik nok af at prøve at få krapylet til at stoppe, og lod ham skrige mens Casper prøvede at give ham lidt frokost - i 3 stive kvarter skreg den lille forbistrede øgleunge! Ikke ulykkeligt og med tårer - næ nej, arrigt og hysterisk, virkelig hysterisk. Til sidst blev han smidt skrigende i vognen, hvor han besvimede og sov i tre timer (så lidt godt kom der da ud af det)
Da han vågnede var han i godt humør i 20-30 minutter, og så startede festen igen. Han sad midt på stuegulvet, med masser af legesager omkrig sig, og så gik hystaden eller igang.
Jeg satte mig ned ca en meter fra ham, og kaldte lidt, så kunne han jo kravle hen til mig hvis han manglede selskab.
Og hør så lige her hvad det satans yngel gjorde!!
Først drejede han hovedet væk, og skreg en tand mere hys, så kaldte jeg igen, og så drejede han helt rundt med ryggen til mig, og så skreg han ellers helt amok
Jeg orker ikke engang at skrive om vores "festlige" aftensmåltid... jeg trængte bare lidt til at bande over den lille forbandede satans forpulede lortepisseunge, uden at nogen hører mig gøre det... Andre end jer - og jeg er sikker på at I forstår mig!
Pisse fucking lille hysteriske møgirriterende snotforkælede forpulede skrigunge!!!!!!
>( >( >( >( >( >( >( >(
Nå, jeg må videre med forberedelserne til vore fælles fødselsdagsfest for vores unger, hvoraf det absolut kun er den ene der har fortjent nogensomhelst opmærksomhed, for ikke at nævne gaver!
Marie - der lige om lidt går op og ser kærligt på den lille lort, han ligger nemlig og sover sødt nu (L) >(
Anmeld