æhm.. lidt mystisk alligevel..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

Nadi

bettemouse skriver:

Nadi skriver:

Jeg tror det er fornemmelsen af at de kan mærke deres eget hovede, det siger min kloge mor ihvertfald ;)

-Nadia

haha okay.. synes det er lidt sygt.. men det kan da godt være det er en lang fase som han bare skal igennem.. men jeg siger bare stakkels lille hovede da

Ja jeg tænker også bare "pas nu på det bette hovede", men det lader til han synes det er sjovt -indtil det gør ondt!! Jeg tror også bare det er indtil de lærer deres krop ordentligt at kende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

bette

har du nok ret i.. synes bare det virker underligt..

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

Stella har også en destruktiv adførd engang imellem.

Hvis hun finder ud af at der er en væg eller andet hårdt bag hende, begynder hun at banke hovedet ind i det flere gange.

Når hun er rigtig, rigtig træt og ikke kan finde ro "slår" hun sig selv flere gange (Sådan rytmisk.. Hvis man kan kalde det det) i ansigtet.

Jeg fatter nada - Men folk siger det er normalt (?)

Anmeld

25. juli 2008

bette

Tynen skriver:

Hvis hun finder ud af at der er en væg eller andet hårdt bag hende, begynder hun at banke hovedet ind i det flere gange.

Når hun er rigtig, rigtig træt og ikke kan finde ro "slår" hun sig selv flere gange (Sådan rytmisk.. Hvis man kan kalde det det) i ansigtet.

det gør mikkel også det med at slå sig selv.. endten med hans hånd eller med noget legetøj...
altså jeg synes sku det gør nas når han prøver på mig.. AAAAVV

Anmeld

25. juli 2008

Helle30

Sofie har nogle få gange klasket sig selv med begge hænder samtidig på tindingen. Jeg tænkte jo straks (som da hun sad og rystede på hovedet med et tomt blik) at nu kunne jeg da godt bestille noget specialundervisning, men det har hjulpet (mig:$) at skrive hér og få at vide, at hun ikke er spassoradisk pga. det, for det er der så mange andre børn, der gør.
Sofie banker hovedet bagover mod ryglænet af højstolen, hvis hun ikke kan finde anden anledning til at græde for at få opmærksomhed. Det virker meget timet og tilrettelagt, og jeg har så svært ved at lade hende fortsætte. Men jeg er ret bevidst om, at et er ikke selvdestruktiv adfærd, hun skal bruge for at få kontakt/omsorg, så jeg lader hende finde en anden kontaktform, inden jeg giver hende min fulde opmærksomhed. Pyhh, det lød meget psykologisk, men det er nu bare sådan lidt lommepædagogik - kan også overføres til skolebørn - eller også var det derfra den kom???(?)

- Helle

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

bettemouse skriver:

Loggidut skriver:

lol....bare lol Bette!

haha hva mener du med det.. ?????? synes du min dreng er sær.. haah8D8D
Jeg gør :))

synes bare den smertetest har varet lige længe nok.. han ender sku da med, at han ingen brikker har at flytte rundt med når han bliver voksen...

det var lige den kommentar med brikkerne jeg flejnede over! du har jo en rigtig sloggihumor! lååååål

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

bettemouse skriver:

Tynen skriver:

det gør mikkel også det med at slå sig selv.. endten med hans hånd eller med noget legetøj...
altså jeg synes sku det gør nas når han prøver på mig.. AAAAVV

Jeg ved ikke om det bare er fordi de slet ikke kan håndtere mere og slet ikke ved hvad de skal gøre af dem selv.

Hun går helt i selvsving nogle gange, så holder hendes hænder så hun ikke kan komme til det.
Det må sgu da gøre super ondt!
Ja, jeg fatter stadig minus (?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.