æhm.. lidt mystisk alligevel..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

bette

jamen nu må jeg jo hellere spørge jer.. mikkel har nemlig i lang tid stilt sig op af vægge og banket sit baghovede ind i det.. og han kravler også ofte hen til ting og banker sit hovede ind i det.. eller i vores hovede.. aaaav.. !! hvorfor gør han dog det?
prøver at sige nej til ham og fortælle at det gør man ikke med sit hovede.. men han bliver bare ved..

han kaster også med sit legetøj.. damn det larmer.. samt smækker det i skallen af os andre..

nogen bud evt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Loggidut

jeps, du har sgu fået min søn!

jeg har vist nævnt det før, men chr var virkelig en lille belastende laban!

da vi havde kæmpet med det lang tid, altså at han slog hovedet ind i alt, ja så blev vi enige om at lade ham gøre det, for det var ham selv det gik ud over...han nægtede simpelthen at få et nej, ja det gjore jo kun tingene værere...og så bankede han hovedet mere ind i ting...men vi undlod at trøste ham når han gjore det..for at fortælle ham at vi ikke syntes det var ok...

der er sådan lidt, se jeg gør skade på mig selv, så giv mig min vilje, over det, det var der ihvertfald med chr! og så var vi bare nød til at ignorere det...giver det nogen mening?

men jeg tror altså det er ret normalt og udbredt...men jeg kan da mindes jeg var virkelig ked af det, for der var en der sagde til mig at det nok var fordi han ikke fik kærlighed nok (?) altså, sådan noget pladder...det var ikke andet end en magtkamp mellem ham og jeg!

aj bette, giver det her nogen former for mening?

Anmeld

25. juli 2008

bette

Loggidut skriver:

jeps, du har sgu fået min søn!

jeg har vist nævnt det før, men chr var virkelig en lille belastende laban!

da vi havde kæmpet med det lang tid, altså at han slog hovedet ind i alt, ja så blev vi enige om at lade ham gøre det, for det var ham selv det gik ud over...han nægtede simpelthen at få et nej, ja det gjore jo kun tingene værere...og så bankede han hovedet mere ind i ting...men vi undlod at trøste ham når han gjore det..for at fortælle ham at vi ikke syntes det var ok...

der er sådan lidt, se jeg gør skade på mig selv, så giv mig min vilje, over det, det var der ihvertfald med chr! og så var vi bare nød til at ignorere det...giver det nogen mening?

men jeg tror altså det er ret normalt og udbredt...men jeg kan da mindes jeg var virkelig ked af det, for der var en der sagde til mig at det nok var fordi han ikke fik kærlighed nok (?) altså, sådan noget pladder...det var ikke andet end en magtkamp mellem ham og jeg!

hehe jo det giver da mening... men problemet er så bare at han ikke gør det når han er sur.. eller hvis han vil have sin vilje.. men han gør det og kigger op på os og griner... (?)

aj bette, giver det her nogen former for mening?

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

så tror jeg uden at vide det med sikkerhed, at det er en smerte-test, for at se hvad han kan og ikke kan, jeg tror stadig på det er en hel normal ting!

lidt underligt at de gør sådan noget i grunden (?)

Anmeld

25. juli 2008

bette

Loggidut skriver:

så tror jeg uden at vide det med sikkerhed, at det er en smerte-test, for at se hvad han kan og ikke kan, jeg tror stadig på det er en hel normal ting!

lidt underligt at de gør sådan noget i grunden (?)

synes bare den smertetest har varet lige længe nok.. :( han ender sku da med, at han ingen brikker har at flytte rundt med når han bliver voksen... 8D

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

lol....bare lol Bette!

Anmeld

25. juli 2008

Plysbjørnen

Hvorfor de gør det, kan jeg ikke fortælle dig, men det har Laura også gjort, gør det dog ikke så meget mere...
DP´s eneste kommentar var, hun gør det da idet mindste ikke når hun ligger ned (raseri anfald).
Betina

Anmeld

25. juli 2008

Nadi

Jeg tror det er fornemmelsen af at de kan mærke deres eget hovede, det siger min kloge mor ihvertfald ;)

-Nadia

Anmeld

25. juli 2008

bette

Nadi skriver:

Jeg tror det er fornemmelsen af at de kan mærke deres eget hovede, det siger min kloge mor ihvertfald ;)

-Nadia

haha okay.. synes det er lidt sygt.. men det kan da godt være det er en lang fase som han bare skal igennem.. men jeg siger bare stakkels lille hovede da

Anmeld

25. juli 2008

bette

Loggidut skriver:

lol....bare lol Bette!

haha hva mener du med det.. ?????? synes du min dreng er sær.. haah8D8D
Jeg gør :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.