Må lige dele en oplevelse med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

Muffinmus

You go GIRL:)
Det er da bare herligt. Ja, der er ikke noget som børn der kan forbedre ens hverdag på mange punkter..åbenbart også lige på det her. Synes det er kanont hvis dit samvær med hende gør det hele nemmere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

ka li ja

aj hvor er det da mega fedt søde!!!!!

jeg kender alt til hvordan du må ha det.. eller nej ikke helt, men næsten.. min søser har haft det på samme måde i laaaaaaaaaaaaang tid. men hun er heldigvis også kommet ud af busken:D

velkommen tilbage til verden:D(H)

Anmeld

25. juli 2008

BellaT

Ej, hvor må det være dejligt at være fri igen!:D
Jeg er glad på dine vejne.
Jeg havde ikke regnet med at du havde angstproblemer, fordi du jo er sanger og stiller dig op foran en masse mennesker. Se bare hvor hurtigt man tror man kan bedømme folk. Og det kan man bare slet ikke.
Jeg håber for dig at du bliver friere og friere. Det må være en kæmpe lettelse.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

Nej, sikke et dejligt indlæg :)

Det er super fedt at du har fået overvundet dig selv!
Man bliver en helt anden når man gør noget man ikke normalt tør.

Velkommen tilbage, kan man vist godt skrive :)
Det er så fedt for dig!

Anmeld

26. juli 2008

birgittemarie

Ååårh, tusind tak for alle jeres dejlige kommentarer (L)(L)
Iih, hvor var det dejligt at komme herind og se alle de dejlige ting, I har skrevet. Både jubel og sorg og raseri er nu engang tusind gange bedre, når man kan dele det med nogle søde nogle (L)(L)(L)

Ej, hvor må det være dejligt at være fri igen!
Jeg er glad på dine vejne.
Jeg havde ikke regnet med at du havde angstproblemer, fordi du jo er sanger og stiller dig op foran en masse mennesker. Se bare hvor hurtigt man tror man kan bedømme folk. Og det kan man bare slet ikke.
Jeg håber for dig at du bliver friere og friere. Det må være en kæmpe lettelse.

Knus fra Helle...

Nej, det har du ret i og det sjove er, at man bliver så glad, når det viser sig, at man har taget fejl, når man har kategoriseret et andet menneske! Det synes jeg er en af de mest spændende ting ved at være her hos alle jer nuttebasser! Selvom man jo godt teoretisk ved, at folk indeholder uendeligt meget mere end man lige kan se, er det bare så livsbekræftende virkelig at opleve det, få trynet sine ufrivillige fordomme i jorden og mærke, at man kan have masser af ting tilfælles med en, man aldrig ville have troet det om og at arbejde, uddannelse, og alder og hvad man ellers hurtig-kategoriserer folk på i virkeligheden siger uendeligt lidt om, hvem de er.

Men det mystifistiske med det, at jeg sagtens har kunnet optræde på trods af angst, handler om, at jeg på en scene ved, at jeg har ret til at være der. At jeg ved at folk gerne vil lytte til, hvad jeg er kommet for at sige eller udtrykke og så, at jeg i forvejen har styr på, hvad det så er. Det er for mig laaaangt mindre dristigt end uforudsigelig hverdagsomgang med andre mennesker. 8(8D

Og ja, du kan tro, det er en lettelse at føle sig fri igen!!

Knus til jer alle søde sammen fra Birgitte

Anmeld

26. juli 2008

linemus

Hvor gør det mig glad at læse om, at du har det sådan nu og du lyder så lykkelig i dit indlæg. Min mand har selv været omkring angst, men heldigvis kun kortvarigt, og efter vi fik børn, har der slet ikke været noget. Ansvaret for det bette nye menneske og beskyttertrangen var så stærk at alt andet blev skubbet væk - og sikkert også kærligheden, som du skriver. Åh, jeg kan bare mærke din kærlighed til NM i dit indlæg - lyder noget corny, men ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det :$:)

Stort kram fra Line (H)

Anmeld

26. juli 2008

birgittemarie

linemus skriver:

Hvor gør det mig glad at læse om, at du har det sådan nu og du lyder så lykkelig i dit indlæg. Min mand har selv været omkring angst, men heldigvis kun kortvarigt, og efter vi fik børn, har der slet ikke været noget. Ansvaret for det bette nye menneske og beskyttertrangen var så stærk at alt andet blev skubbet væk - og sikkert også kærligheden, som du skriver. Åh, jeg kan bare mærke din kærlighed til NM i dit indlæg - lyder noget corny, men ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det :$:)

Stort kram fra Line (H)

Jeg synes ikke, du lyder spor corny, Line. Nogle ting kan man bare ikke sige uden at lyde en lille smule... voldsom 8D, så tusind tak for at gøre det samme som jeg gør i hele mit indlæg (L)
Og tusind tak for at være glad på mine vegne (L)(L)

Det var dejligt at høre, at din mand også er kommet over det! Det er simpelthen den mest forpestede tilstand, man kan være i, fordi det bare griber ind i ALT, man gør og tænker og føler.
Og det må næsten være værre for en mand, fordi de har, nu generaliserer jeg selvfølgelig helt urimeligt, sværere ved at udtrykke deres følelser...

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.