Ååårh, tusind tak for alle jeres dejlige kommentarer (L)(L)
Iih, hvor var det dejligt at komme herind og se alle de dejlige ting, I har skrevet. Både jubel og sorg og raseri er nu engang tusind gange bedre, når man kan dele det med nogle søde nogle (L)(L)(L)
Ej, hvor må det være dejligt at være fri igen!
Jeg er glad på dine vejne.
Jeg havde ikke regnet med at du havde angstproblemer, fordi du jo er sanger og stiller dig op foran en masse mennesker. Se bare hvor hurtigt man tror man kan bedømme folk. Og det kan man bare slet ikke.
Jeg håber for dig at du bliver friere og friere. Det må være en kæmpe lettelse.
Knus fra Helle...
Nej, det har du ret i og det sjove er, at man bliver så glad, når det viser sig, at man har taget fejl, når man har kategoriseret et andet menneske! Det synes jeg er en af de mest spændende ting ved at være her hos alle jer nuttebasser! Selvom man jo godt teoretisk ved, at folk indeholder uendeligt meget mere end man lige kan se, er det bare så livsbekræftende virkelig at opleve det, få trynet sine ufrivillige fordomme i jorden og mærke, at man kan have masser af ting tilfælles med en, man aldrig ville have troet det om og at arbejde, uddannelse, og alder og hvad man ellers hurtig-kategoriserer folk på i virkeligheden siger uendeligt lidt om, hvem de er.
Men det mystifistiske med det, at jeg sagtens har kunnet optræde på trods af angst, handler om, at jeg på en scene ved, at jeg har ret til at være der. At jeg ved at folk gerne vil lytte til, hvad jeg er kommet for at sige eller udtrykke og så, at jeg i forvejen har styr på, hvad det så er. Det er for mig laaaangt mindre dristigt end uforudsigelig hverdagsomgang med andre mennesker. 8(8D
Og ja, du kan tro, det er en lettelse at føle sig fri igen!!
Knus til jer alle søde sammen fra Birgitte