Må lige dele en oplevelse med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

birgittemarie

Jeg har lige gået en 2-timers tur ned til byen og købt ind med barnevognen. Det i sig selv burde måske ikke være noget særligt, men det er det for mig 8D

Jeg har, som nogle af jer måske ved, i mange år lidt af panikangst, som har betydet, at jeg ikke har kunnet bevæge mig udenfor en dør i lange perioder (på mystisk vis, har jeg godt kunnet optræde med både dans og musik, men det er en anden historie), men siden vi fik NM har jeg bare fået det bedre og bedre og bedre og der har næsten ikke været optræk til noget som helst angst-agtigt.

Det føles virkelig som om, jeg er RASK og har fået et helt nyt liv, som jeg faktisk aldrig troede, jeg ville få igen. Mand, hvor er det bare skønt at kunne føle, jeg lever igen!!!

Hurra fra Birgitte, som har lyst til at gøre alt muligt ud ad huset agtigt lige nu 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Loggidut

JEG HAR IKKE TID TIL AT SIGE MEGET LIGE NU, MEN DAHM HVOR ER DET GODT DU ER KOMMET DERTIL!

AJ CAPS!

du er bare så modig, og hvor er det flot du rykker fremad, istedet for at sidde fast!(L)(L)

knus fra sloggi, som er off igen.....har bare så travlt

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

hvor er det lækkert, BM! Det ville da også være synd og skam hvis ikke verden skulle have lov til at opleve den skønne BM som vi kender!

Hvad tror du mon det er der gør dig bedre til at tackle den store verden?

Marie, der burde sove... eller gøre klar til fødselsdasfest mens ungerne sover.. men jeg kommer bare ikke videre

Anmeld

25. juli 2008

birgittemarie

Tusind tak tøse, hvor er jeg glad for jeres kommentarer og hvor er I søde(L)(L)

Ivf: Jeg tror mestensdels det er den store forelskelse i det lille menneske, jeg har fået lov at passe på, der gør, at jeg har fået det så godt. Jeg tror også, at der simpelthen er sket noget kemisk i forbindelse med graviditeten, som gør, at min hjerne har lært at arte sig igen...
Sådan føltes det i hvert fald, for der har virkelig slet ikke været noget angst af samme styrke som der var tidligere, siden hun begyndte at vokse i mig.
Naturen er bare så ultra smart indrettet!! Kroppen holdt op med at destruere sig selv, så snart den blev enig med sig selv om, at den skulle være mor og dermed havde grund til at overleve.
Hvis jeg havde vist det for 10 år siden, så var jeg blevet gravid med det samme! Nårh nej! Så skulle jeg have været gravid med årsagen til, at jeg over hovedet fik panikangst i første omgang 8( - jeg refererer her til min lidet tiltalende eks-mand ;)
Nå. Men så for 8 år siden (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. juli 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

Jeg har lige gået en 2-timers tur ned til byen og købt ind med barnevognen. Det i sig selv burde måske ikke være noget særligt, men det er det for mig 8D

Jeg har, som nogle af jer måske ved, i mange år lidt af panikangst, som har betydet, at jeg ikke har kunnet bevæge mig udenfor en dør i lange perioder (på mystisk vis, har jeg godt kunnet optræde med både dans og musik, men det er en anden historie), men siden vi fik NM har jeg bare fået det bedre og bedre og bedre og der har næsten ikke været optræk til noget som helst angst-agtigt.

Det føles virkelig som om, jeg er RASK og har fået et helt nyt liv, som jeg faktisk aldrig troede, jeg ville få igen. Mand, hvor er det bare skønt at kunne føle, jeg lever igen!!!

Hurra fra Birgitte, som har lyst til at gøre alt muligt ud ad huset agtigt lige nu 8D

Kære BM
Det var da dagens positive indlæg :) Godt gået! Jeg var ikke klar over, at du havde haft panikangst inde på livet - det er lige forbigået mig. Jeg har set dig som sanger og intertainer, selvom om jeg jo godt ved at de ting ikke behøver at hænge sammen.

Jeg tror helt sikkert der sker noget hormonelt og derved en varig ændring i hjernen efter man har været gravid, og efterfølgende fået sit eget dejlige lille afkom ud af det (L)

Selvfølgelig er det nok forskelligt, som alt andet, hvor meget anderledes man bliver, men jeg har helt klart også forandret mig - til det bedre, ha, ha.

Synes jeg er blevet meget mere tolerent overfor mennesker og ting og meget mere tålmodig og stille/ydmyg (på den gode måde) Før var der bare fuld knald på uden at stoppe op - bare frem frem.......

Knus Birgitte (som ikke savner sit "gamle jeg" særlig meget, ha, ha

Anmeld

25. juli 2008

Rasmine

Godt taget, Bm, klap dig selv på skulderen!!! (node...)

Hva så, havde du NM med i barnevognen? -Eller tog du bare vognen med for at have noget at holde i?
;)

Så skal du snart komme til Viborg og besøge os!!!
(L)

Anmeld

25. juli 2008

bette

ej hvor lyder det da bare skønt..!
dejligt at du føler dig så fri nu.. nyd det søde.. !

krammer(H)

Anmeld

25. juli 2008

mor til en del

Det lyder da bare til at det går den helt rette vej for dig, superskønt...nyd friheden....

Lisbeth.

Anmeld

25. juli 2008

birgittemarie

Tusind tak for jeres dejlige kommentarer alle 4 (L)(L)(L)(L)

Og Bacon, ja, jeg havde også ynglet med :D

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. juli 2008

Nadi

Hvor skønt BM! Ej jeg kan godt forstå du er ovenud lykkelig, det er må også bare være en dejlig fornemmelse at føle man har fået "sit liv igen" :)

Dejligt, dejligt, dejligt. Blev super glad over at læse dit indlæg, altså på dine vegne :D

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.