Hejsa.
Jeg har tre børn på 7, 4 og 1½ år og jeg kan ikke se det store problem i at tage til grøn koncert med en på 10 måneder. som mor tager man selvfølgelig sine forholdsregler, men for det meste synes børnene faktisk det er rigtig sjovt og hyggeligt.
At der er mange mennesker som en skriver kan jeg heller ikke se noget problem i, det er der også i stor centeret når jeg er ude og handle, (C) og man passer selvfølgelig på sine børn.
Jeg har med mine været på hjallerup marked (mange mennesker og larm), på nibefestival (det samme) og sulsted marked (lidt mindre, men både mange mennesker og musik) og børnene nød det, kan ikke se forskellen på det og eventuelt tage de små med i fårup sommerland eller sådan noget hvor lydniveauet også er højere end de er vant til og det vrimler med mennesker.
Mine børn har IKKE haft noget i eller på ørene, vi har holdt os på niveauer hvor det har været behageligt at være og børnenes hørelse har ikke taget skade, de er stadigvæk kun "vildøve":D
Har i forresten ikke tænkt på at der er lavet rigtig mange undersøgelser der viser at når i afleverer jeres børn i institution, så er lydniveauet ofter det dobbelte af hvad man anbefaler at vi må udsætte os selv for. skal vi så også holde børnene hjemme derfra eller sende dem afsted med store høreværn på?
bare en lille tanke, fra en hvis børn elsker at komme ud og opleve noget.(H)
ikke at jeg ikke synes at man absolut skal beskytte sine børn, men de skal også have lov til at opleve noget, og en enkelt dag med høj musik skader dem ikke hvis man da ikke lige står lige foran den største højttaler man kan finde.>(
Anmeld