Baby på grønkoncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

heaven

altså, ved i hvad????

Loggi har jo ret - det er HELT FINT at nogen har en holdning om at "man" ikke tager børn med på GK....

MEEEEN, der blev spurgt om ørepropper eller anden hjælpemiddel til koncerter... Hvis nogen vil have ovenstående til debat, bør der oprettes et nyt emne.... tror bare det er det Loggi mener.....

Og igen - ja, alle har ret til deres meninger - vi er alle forskellige, gud ske tak og lov for det......

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Pia.

altså nu ved jeg ikke om hvor små børn vi her snakker med... men det er første år jeg skal afsted uden børn i morgen ellers har jeg været afsted med børn... vi har siddet nede bagved på tæpper og hygget os rigtig godt, og børnene elsker det (her taler jeg om børn over 2 år).... Musikken er jo ikke høj nede bag ved og man stiller sig jo selvfølgelig ikke midt i den største menneske flok med helt små børn....

Knus Pia, som også skal afsted på søndag med alle 3 børn og jeg ved vi får en hyggelig dag... :)

Anmeld

26. juli 2008

Christinahr

26. juli 2008

Christinahr

Loggidut skriver:

det er sgu lidt fejt!

i blev sgu ikke spurgt efter om i syntes det var ok, men om høreværn, og så vidt jeg kan se, så er der ikke en af jer der er imod børn på koncerter som kommer med et godt råd?

hvad fanden går der da lige galt her?

så Crautwald, jeg håber i får en dejlig tur, flere af de mænd jeg arbejder med, henter høreværn til deres unger på det lager jeg står, og du kan få sådan nogle du nuldre og som så folder sig ud i øret på barnet! men om de er gode til børn på 10 mdr aner jeg ikke!

ps/ jeg havde selv taget mine unger med, for intet er sjovere end en dag med musik, sammen med sin mor og far!

Ja det tænkte jeg også...

Anmeld

26. juli 2008

SOS

Hejsa.

Jeg har tre børn på 7, 4 og 1½ år og jeg kan ikke se det store problem i at tage til grøn koncert med en på 10 måneder. som mor tager man selvfølgelig sine forholdsregler, men for det meste synes børnene faktisk det er rigtig sjovt og hyggeligt.
At der er mange mennesker som en skriver kan jeg heller ikke se noget problem i, det er der også i stor centeret når jeg er ude og handle, (C) og man passer selvfølgelig på sine børn.
Jeg har med mine været på hjallerup marked (mange mennesker og larm), på nibefestival (det samme) og sulsted marked (lidt mindre, men både mange mennesker og musik) og børnene nød det, kan ikke se forskellen på det og eventuelt tage de små med i fårup sommerland eller sådan noget hvor lydniveauet også er højere end de er vant til og det vrimler med mennesker.

Mine børn har IKKE haft noget i eller på ørene, vi har holdt os på niveauer hvor det har været behageligt at være og børnenes hørelse har ikke taget skade, de er stadigvæk kun "vildøve":D

Har i forresten ikke tænkt på at der er lavet rigtig mange undersøgelser der viser at når i afleverer jeres børn i institution, så er lydniveauet ofter det dobbelte af hvad man anbefaler at vi må udsætte os selv for. skal vi så også holde børnene hjemme derfra eller sende dem afsted med store høreværn på?

bare en lille tanke, fra en hvis børn elsker at komme ud og opleve noget.(H)

ikke at jeg ikke synes at man absolut skal beskytte sine børn, men de skal også have lov til at opleve noget, og en enkelt dag med høj musik skader dem ikke hvis man da ikke lige står lige foran den største højttaler man kan finde.>(

Anmeld

26. juli 2008

Joan ( Smallie )

Hvis du skal have den bedste løsning så er det høreværn.

Vi har nogen gange vores lille Niels på 1 år med til traktortræk og der har han høreværn på.

Det er det der lukker lyden bedst ude.

Der er jo lavet høreværn til børn og de kan jo bruges til han er 7 år så der er da nogen år at løbe på, og så har du dem jo hvis der skulle blive brug for dem;)

Hilsen Joan

http://www.tego.dk/product.asp?product=1381&sub=0& page=1

De er rigtig gode til børn.

Anmeld

3. august 2008

laurasmor

hejsa
jeg har en gang hørt man kan få sådan noget spray til ørene, som så filtrere de "dårlige" lyde ude. men om det må bruges til børn, skal jeg lade være usagt.

Anmeld

3. august 2008

moniquesmor

vi var til traktortræk i herning i sommerferien. og der have vi monique med det skal siges det ikke er lige som de traktor der køre på marken næ næ det er traktor der virkelig larmer.

sådan her så monique ud

og jeg synes det er helt okay af du har dit barn med hvis det er det du har lyst til bare husk af dit barn ikke selv holder sig for øren..
god tur og held og lykke(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.