Baby på grønkoncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.015 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

Skovurt

Hej

Jeg går lidt og overvejer at drage til grøn koncert på søndag, nu hvor vejret er så lækkert, men jeg er bare usikker på hvordan jeg bedst muligt sikrer Leanders små ører.

Jeg har søgt lidt forskelligt på nettet, men synes egentlig ikke jeg er blevet meget klogere - nogle anbefaler store høreværn til børn, og andre at man klipper de små gule skumpropper over, og bruger dem.

Er der nogen af Jer der har erfaringer som I vil dele med mig? :)

Jeg tænker lidt på at 150 kr for et høreværn er mange penge, nu når det sikkert er eneste gang det skal bruges, MEN hvis det er sådan at det er det bedste for ham, så køber jeg det da gerne... dog er jeg bange for at han ikke gider have det på - han er vant til at hive sin hue af i samme sekund som den kommer på :S

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

twinboys

Hej jeg havde bestemt ikke taget mit barn med... Det er ikke for hans skyld du tager afsted vel???

Små børn hører ikke hjemme til koncerter og festival...

Sorry men det var bare lige min mening...;)

Mvh Majbritt

Anmeld

25. juli 2008

Skovurt

Nej det er ikke for hans skyld at jeg tager afsted.
Men jeg synes nu ikke at der er noget galt i at tage børn med til noget som grøn koncert - hvis altså man tager sine forbehold, med f.eks. deres øre.

Men fint at ikke alle er enige, jeg lader mig dog ikke blive hjemme pga. andres holdninger ;)

Så, nogen der har erfaringer med det? :D
(Leander er iøvrigt lige godt 10 mdr, hvis det da har en betydning)

Anmeld

25. juli 2008

twinboys

Chrautwald skriver:

Nej det er ikke for hans skyld at jeg tager afsted.
Men jeg synes nu ikke at der er noget galt i at tage børn med til noget som grøn koncert - hvis altså man tager sine forbehold, med f.eks. deres øre.

Men fint at ikke alle er enige, jeg lader mig dog ikke blive hjemme pga. andres holdninger ;)

Så, nogen der har erfaringer med det? :D
(Leander er iøvrigt lige godt 10 mdr, hvis det da har en betydning)

Hvis du synes du vil afsted er det jo også i sidste ende dig der bestemmer...;)

Mvh Majbritt

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Hej jeg havde bestemt ikke taget mit barn med... Det er ikke for hans skyld du tager afsted vel???

Mvh Majbritt

Enig...du skrev det jeg ikke turde..:$

I stedet for ørepropper så er en bedstemor hjemme ved bettemanden perfekt sådan en dag.:)
Knus Eva.

Anmeld

25. juli 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

Mvh Majbritt

Enig...du skrev det jeg ikke turde..:$

I stedet for ørepropper så er en bedstemor hjemme ved bettemanden perfekt sådan en dag.:)
Knus Eva.

Smiler til dig Eva...(H)

Anmeld

25. juli 2008

Lise

Vi tager til Grøn koncert på søndag MED vores søn på 1 år. Tænker at vi vil holde os nede bagved... kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre - der er musikken jo ikke så høj. Vi skal nogle stykker afsted, og udover vores søn kommer tre andre drenge på hhv. 2, 7 og 8 år, og hvis nogle af os "voksne" vil frem og høre noget musik, må nogle blive tilbage med ungerne.

Vi er naturligvis enige om at hvis der er for varmt og ingen skygge, eller Simon ik kan sove sin eftermiddagslur, eller der er noget andet i vejen - så går vi... no probs - vi har alligevel ikke betalt for billetterne :D

Lise

Anmeld

25. juli 2008

Skovurt

Nej jeg ser absolut heller ingen problemer med at tage børn med - det er trods alt en af de mere børnevenlige koncerter - jeg mener, pladserne er store, der er "picnic stemning" over en stor del af dem, og man er ikke nødt til at mingle med de folk der render stang stive rundt.

Så Jer der mener at man burde lade ungerne blive hjemme - er I ikke søde at undlade at fortælle mig det - med mindre i begrunder med en eller anden grund som er meget nødvendig at få frem?
og ja - ordret er frit, og meningerne er mange - og jeg vil gerne høre dem alle - men lige i det her tilfælde søger jeg erfaringer, og ikke formaninger. :)

Anette

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

Chrautwald skriver:

Nej jeg ser absolut heller ingen problemer med at tage børn med - det er trods alt en af de mere børnevenlige koncerter - jeg mener, pladserne er store, der er "picnic stemning" over en stor del af dem, og man er ikke nødt til at mingle med de folk der render stang stive rundt.

Så Jer der mener at man burde lade ungerne blive hjemme - er I ikke søde at undlade at fortælle mig det - med mindre i begrunder med en eller anden grund som er meget nødvendig at få frem?
og ja - ordret er frit, og meningerne er mange - og jeg vil gerne høre dem alle - men lige i det her tilfælde søger jeg erfaringer, og ikke formaninger. :)

Anette

Min begrundelse er at der er larm, at der er mange mennesker...at jeg ville synes det var skidt for mine børn(det er jo det vi alle tager udgangspunkt i, ikke..:) ) og at jeg synes det ville være synd for et lille barn at give dem høreværn på..det er min mening og den synes jeg da er lige så væsentlig som alle andres.
ja, man gør som man synes, men man kan jo nogle gange lære noget og se tingene fra en anden vinkel ved at høre andres mening.
Og ja, min mening er det er synd at tage SMÅ børn med.
KNus Eva.

Anmeld

25. juli 2008

twinboys

Eva skriver:

Chrautwald skriver:

Anette

Min begrundelse er at der er larm, at der er mange mennesker...at jeg ville synes det var skidt for mine børn(det er jo det vi alle tager udgangspunkt i, ikke..:)) og at jeg synes det ville være synd for et lille barn at give dem høreværn på..det er min mening og den synes jeg da er lige så væsentlig som alle andres.
ja, man gør som man synes, men man kan jo nogle gange lære noget og se tingene fra en anden vinkel ved at høre andres mening.
Og ja, min mening er det er synd at tage SMÅ børn med.
KNus Eva.

Helt enig.... :D
Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.