Baby på grønkoncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

Christinahr

Hvis ikke vi havde haft planer idag var vi også draget til koncert MED den lille på halvandet.

Hun elsker musik og da vi var på ferie i sommers var der musik og børneunderholdning hver aften, her stod hun forrest og dansede og hun fik bestemt noget ud af diverse koncerter.

Jeg ville derfor med glæde ta hende med, men som du skriver selvfølgelig ikke slå plads ved sidden af de største fulderikker, lige ved siden af højtaler eller lign, men tage hensyn.

Jeg tror jeg ville klippe de der gule over og nøjes med dem...

God koncert jeg er meget misundelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Kvindemin

Jeg havde heller ikke taget en lille med til div. koncerter.
Men ja, det er jo min holdning :)

Anmeld

25. juli 2008

Skovurt

Ja, kan også godt ske det "bare" bliver de gule, har lige set at det faktisk er det en høreklinik anbefaler - så helt skidt kan det jo ikke være :)

Åh det er så lækkert når man virkelig kan se at de får noget ud at det de oplever - glæder mig til at Leander kan stå og danse - indtil videre sidder han "bare" og rokker til musikken - det er så skønt at se på :D

Tak for dit svar :)

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

det er sgu lidt fejt!

i blev sgu ikke spurgt efter om i syntes det var ok, men om høreværn, og så vidt jeg kan se, så er der ikke en af jer der er imod børn på koncerter som kommer med et godt råd?

hvad fanden går der da lige galt her?

så Crautwald, jeg håber i får en dejlig tur, flere af de mænd jeg arbejder med, henter høreværn til deres unger på det lager jeg står, og du kan få sådan nogle du nuldre og som så folder sig ud i øret på barnet! men om de er gode til børn på 10 mdr aner jeg ikke!

ps/ jeg havde selv taget mine unger med, for intet er sjovere end en dag med musik, sammen med sin mor og far!

Anmeld

25. juli 2008

Skovurt

Ja, det er vist de gule man sådan "nulre" og så udvider de sig igen... eller det er i hvert fald sådan jeg husker dem :P
Vi tager et smut på apoteket og køber et par i dag, så kan jeg lige se om det lader til at virke - så er "udstyret" i hvert fald klar til hvis vi nu vil afsted :P

Jeg ved heller ikke lige hvorfor folk fik sådan en vild trang til at ytre sin mening om ikke at tage afsted - men jeg må jo have ramt et ømt punkt.
- føler dog ikke den fjerneste frygt for at det skulle kunne skade ham at komme med til grøn koncert - der render jo tonsvis af unger rundt, og er god plads til barnevogn og det hele - så jeg håber vi får os en lækker søndag, hvis vi kommer afsted :)

Tak for bidraget

Anmeld

25. juli 2008

heaven

Loggidut skriver:

det er sgu lidt fejt!

i blev sgu ikke spurgt efter om i syntes det var ok, men om høreværn, og så vidt jeg kan se, så er der ikke en af jer der er imod børn på koncerter som kommer med et godt råd?

så Crautwald, jeg håber i får en dejlig tur, flere af de mænd jeg arbejder med, henter høreværn til deres unger på det lager jeg står, og du kan få sådan nogle du nuldre og som så folder sig ud i øret på barnet! men om de er gode til børn på 10 mdr aner jeg ikke!

ps/ jeg havde selv taget mine unger med, for intet er sjovere end en dag med musik, sammen med sin mor og far!

SÅDAN LOGGI - helt enig...... som tingene kan tage en drejning, hva...

Jannie

Anmeld

25. juli 2008

Kvindemin

Loggidut skriver:

det er sgu lidt fejt!

En debat kan udvikle sig, skal der også være plads til. Vi andre har bare VORES mening, men ha du din.
Men nogle herinde er gode til at brokke sig :) :)

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

hmmm, come on, du må da indrømme at det ikke er fair at i starter en debat oven i andres spørgsmål, ja vi har alle ret til en mening, den skal så bare lige være placeret det rigtige sted, og lige her var det bestemt ikke rigtigt!

det er ikke alt man behøver at diskutere til døde!

Anmeld

25. juli 2008

lonemus

Chritinap skriver:

Loggidut skriver:

det er sgu lidt fejt!

En debat kan udvikle sig, skal der også være plads til. Vi andre har bare VORES mening, men ha du din.
Men nogle herinde er gode til at brokke sig :) :)

ENIG ;)

Hilsen Lone - som heller ikke ville tage sine små børn med til koncert

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

har i tænkt?

folk ikke tør spørge jer til råds igen, når i starter sådan en debat?

det er ikke fair!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.