Opbakning søges......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

Kaufie

Sådan!! Har også selv været på den galej - men fik heldigvis kvittet uvanen da jeg mødte min nuværende mand - han var selv lige stoppet.

Har du stoppet under alle 9 graviditeter - og startet igen????

Stor opbakning herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Plysbjørnen

Puha det er er hårdt at stoppe med at ryge... det gælder mest om at sørge for at holde dit blodsukker stabilt... for ja rygning har indvirkning på dit blodsukker...
Den med trangen er også svær, da jeg stoppede fik jeg nåle i ørerne, som jeg gik med i 14 dage, så var det ligesom overstået...

men som de andre også sige det er flot at du gør det...

Betina

Anmeld

25. juli 2008

mor til en del

Mette Kaufmann skriver:

Sådan!! Har også selv været på den galej - men fik heldigvis kvittet uvanen da jeg mødte min nuværende mand - han var selv lige stoppet.

Har du stoppet under alle 9 graviditeter - og startet igen????

Stor opbakning herfra

Min rygekarriere startede som 14 årrig, og jeg røg under de første 3 graviditeter, men da jeg var gravid med nr.4 stoppede jeg.
Men jeg var stadig festryger, kunne nemt ryge 20 smøger til en fest, uden nærmest at blinke.

Inden jeg blev gravid med Cilas skete der så meget tumult i mit liv så jeg igen begyndte at ryge, men stoppede igen da jeg blev gravid, for så at starte igen et par måneder inden termin, men stoppede igen da jeg fødte, og var herefter røgfri indtil dec hvor han fik meningitis, da røg jeg igen, og har mere eller mindre gjort det siden, det var ikke ret meget i starten, da jeg tydeligt kunne mærke at mælkepruduktionen faldt, når jeg røg.
Jeg både elsker og hader at ryge, men familien hader det, og nu skal det bare stoppe for bebsens skyld....

Lisbeth.

Anmeld

25. juli 2008

Muffinmus

Du har i hvert fald min opbakning... Thats for sure:)
DU KAN GODT!!!!!!
Selv det er død og pine er en hård kamp....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.