Opbakning søges......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

mor til en del

Hejsa allezusammen.

Jeg skal lige hælde vand ud af ørene, jeg har så ondt at mig af selv, her er en positiv graviditetstest nemlig forbundet med rygestop, så i aftes blev den sidste smøg indhaleret og hold da kæft hvor er jeg da bare sur, irritable, ked, opfarende, jeg kunne blive ved...

Det er så møj irriterende at sådan en dum vane/trøst kan gøre en så afhængig, at man slet ikke er sjov at være i nærheden af.
Nå men jeg kender jo turen og de tre første dage er de værest, så forhåbentlig er jeg i bedre humør når vi på mandag skal sende Tommy på arbejde igen, det skal jeg være for det er ikke rimligt for ungerne at skulle være alene hjemme med mig hvis jeg er så ked som i dag....det kan jo også være at graviditetshomonerne er med til at jeg er så følsom.

Jeg ville ønske jeg kunne gemme mig på sofaen hele dagen, bare ligge og snuse tv..........øv øv øv

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Hyner

Fuld opbakning herfra....
Jeg stoppede for 3 år siden og der er dælme hårdt...
Jeg mener at huske at jeg havde det bedst med at være igang. For når jeg sad stille kom trængen snigende fra alle sider og især når huset duftede af friskbrygget kaffe....

Men hi-five til dig og super fedt du tager en kold tyrker...

Krams Henriette- eksryger

Anmeld

25. juli 2008

Rasmine

?????????????????????
Med andre ord: Du er gravid????????????????????

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!
:D

Anmeld

25. juli 2008

mor til en del

Mebach skriver:

?????????????????????
Med andre ord: Du er gravid????????????????????

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!
:D

Nemlig nemlig, og det har bare at arte sig så vi kan få en sidste lille marts baby.

Og mange tak....
Lisbeth.

Anmeld

25. juli 2008

BellaT

Det er bare SÅ godt at du stopper. Og sejt.
At tygge i et sugerør er rigtigt godt. Hele tiden.
Og ja, det er værst de første par dage hvor det er nikotinen man savner. Derefter er det kun vanen der giver trangen til at pulse løs.
Keep non-smoking!:P

Knus fra Helle...

Anmeld

25. juli 2008

bette

jeg synes du er sej!!!!!!!!!!!!(C)

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

SUPER at du stopper! Selvfølgelig er det et par trælse dage... men tænk på alt det gode du gør for dit ufødte barn, dig selv, og selvfølgelig resten af din familie.

Kan du ikke finde et stykke pap og en fed tush, og så skriv alle de grimme ord du ka, og tryk hårdt og krads.. og du må gerne brumme ondt samtidig med >(>(
Mon ikke det tager den værste arrigskab?

Keep up the good work!

Marie - med fuld opbakning til dig!!!

Anmeld

25. juli 2008

mor til en del

Hvor er det bare dejligt at kunne logge på siden og læse jeres dejlige ord. Mange tak for det......

Lige nu sidder manden og spiser frokost med ungerne, jeg måtte gå i arrigskab, og jeg bliver så ked at det når jeg kan mærke jeg kammer over, det er jo bare den forbanede nikotinhunger, der styrer min hjerne, men jeg skal nok vinde skal jeg, bare vent......
jeg har holdt et lille fordrag for ungerne, så de ved godt at mor kan være undrelig de næste par dage, men det er synd til dem alle alligevel.....:(

Nu vil jeg gå ned og finde et sugerør, og drikke noget mere te, og sige et lille bitte undskyld til manden:$

Lisbeth.

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

Du er sgu go er du!! Jeg syns det er flot at du trods alt ka se ud over dit eget behov - og så være stor nok til at sige undskyld. Det magter min mand sgu ikke >(. Han bliver så ond når han prøver at stoppe at jeg får lyst til at tage ungerne og skride fra ham!!

MArie, der jo ellers gerne ville ha en røgfri mand... men trods alt hellere en rygende mand, end en ikkerygende eks-mand 8(

Anmeld

25. juli 2008

birgittemarie

Ååååååh, jeg føler med dig!!! Da jeg stoppede med at ryge for... 5 år siden, gjorde jeg det med nicotin tyggegummi og det tygger jeg stadigvæk som en ond tyr. Stærke sager, at du kan tage en kold tyrker!
Jeg har på det seneste overvejet, at det var på tide at slippe af med det rådne tyggegummi, men bare tanken gør mig hyper, arrig, irriteret, anspændt og nervøs.
Nicotin burde virkelig ikke være lovligt at sælge, for for H#LVEDE, hvor er det svært at gøre sig uafhængig af igen >(

Tusind støtte tanker til dig og ras endelig her! Jeg vil se frem til at læse rasende indlæg om alt og intet 8D

Og Ivf: Hahahahhahahahahha (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.