Hvor sover Jeres baby..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

serinasmor

min datter sover i sin tremmeseng på sit eget værelse og det har hun gjort siden slutningen af marts hvor vi flyttede og hun dermed fik eget værelse ...inden da sov hun i sin tremmeseng ved siden af vores seng...

i slutningen af marts var hun næsten 3 mdr

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Lise

Den store på 3 år sover på sit eget værelse. Den lille på 6½ mdr har ikke noget værelse, så han sover for det meste i sin tremmeseng i vores soveværelse, ellers sover han arm i arm med moooaaar

Anmeld

30. september 2010

IAH

Tine2104 skriver:

De af Jer hvis børn sover sammen med Jer -
Sover de i sengen sammen med Jer?
Jeg vil jo, som sagt, gerne have ham tæt på mig, så han har sovet i barnevognen ved siden af sengen indtil i går, hvor vi satte ham i liften imellem os - hvilket har været rigtig rart.

Skal måske lige fortælle, at lillemanden er 3 uger gammel i dag

Jeg planlægger at købe en sideseng/"bedside-crib" i stedet for tremmeseng.

De kan købes på dba, babysam og alle mulige andre steder.. Så ligger den lille i en seng spændt fast ved siden af min egen seng. Jeg får derved direkte kontakt til barnet, men det ligger i sin egen seng.. Det gør det efter sigende nemmere at få nat-ammet og trøste om natten... Bagefter arver jeg en tremmeseng fra min bror, som bliver sat i børneværelset.

IAH

Anmeld

30. september 2010

kitra

Emma sover i sin seng på eget værelse det har hun gjort siden hun var ca 5 mdr. Jeg har alarm på om natten selvom der ikke er langt imellem værelserne. Jeg synes det er dejligt at hun sover for sig selv for så skal vi ikke liste rundt når vi går i seng da hun ikke sover særligt tungt selv den mindste lyd kan vække hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.