Hvor sover Jeres baby..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da han var helt ny sov han i en slyngevugge som vi hængte i dørkarmene rundt i huset alt efter hvor vi var eller hvor der var mest ro.

Nu står tremmesengen i soveværelset så der sover han om natten og så i slyngevuggen om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Bellinda89

Celina sover i sin tremmeseng lige ved siden af vores seng Hun er snart 9 måneder. Vi bor så osse kun i en 2 værelses lejlighed endnu , & jeg er slet ikke klar til hun skulle på eget værelse nu.!

Anmeld

22. september 2010

Pige2009

Laura sover i sin Killi-seng i soveværelset, da jeg kun bor i en 2-værelses lejlighed

K.h. Linda

Anmeld

30. september 2010

Mor til matilde og gustav

vores datter sover på eget værelse i tremmeseng og har gjort det siden hun var ca 5mdr og det er skønt for os alle 3 da vi sover meget bedre og ikke skal liste i seng, fordi hun ligger i soveværelset og sover, så for os er det bare super godt og ja så har man os lidt mere tid og lyst til noget voksentid

men mærk efter på dig selv, fordi hvis det stod til min bedre halvdel var hun nok kommet på eget værelse før, men det følte jeg mig ikke klar til, så gør det du føler for

Anmeld

30. september 2010

Mathilde

Min datter har sovet hos mig i sengen fra hun blev født. Hun har dog sovet lidt i sin egen seng den sidste uge. Den står helt op ad vores seng. Hun kommer stadig over til os, hvis hun vågner og er ked af det.

Anmeld

30. september 2010

Maja_4000

Nu har jeg ikke født endnu :p Men planen er , at hun skal sove i soveværelset - men i sin egen seng ! .. Og sådan bliver det ved at være , til vi får noget større at bo i (;

Anmeld

30. september 2010

maria_wlt

Tris har fra dag 1 sovet i sin egen seng, men inde ved os.. Hans eget værelse er på 2 sal og vores er i stuen.. Men tror nu godt at vi kan putte ham derop, selvom han ikke vågner os eller vi ham...

Anmeld

30. september 2010

AnnetteG

Vores dreng er 6 uger og jeg overvejer pt om han skal ind på sit eget værelse. Lige nu sover han i sin lift ved siden af mig, men da han sover meget uroligt holder han mig vågen det meste af natten og desuden vågner min kæreste hver gang vi skal op og når kommer ind igen, og han skal jo passe sit arbejde.

Hans værelse ligger lige overfor soveværelset og ikke langt fra - men er ikke helt nået til en beslutning endnu. Jeg synes egentlig at det er for tidligt, men hvis nu hele familien får en bedre søvn.. 

Anmeld

30. september 2010

9510

Den store på 9 år sover på hendes eget værelse nogen gange hos mig ,,, den bette på 1 år sover inde ved mig, enten i hans egen seng (som står lige ved siden af mig) ellers sover han i min seng,,,, nænner ikke at han skal sove i et værelse for sig selv endnu,,

Anmeld

30. september 2010

Mor Til Julie<3

Min datter sover på eqet værelse oq det er hun først liiie beqyndt me da vi liiie har fået vores eqet iqen efter vi har været ved mormor oq morfar i 6 måneder der sov hun samm me miq men i sin eqen senq ...

Vi liqqer hende ind i hende`s eqen senq når hun ska i senq men hvis hun så våqner om natten som hun qør meqet tit så kommer hun ind oq liqqer mellem miq oq min forlovede som ikk er hende`s far ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.