Hvor sover Jeres baby..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.484 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. september 2010

TineA

... Vi har en fin tremmeseng på knægtens eget værelse, men jeg er ikke meget for at han skal sove derinde , så"langt væk" fra os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

BinaMor

vores piger sover sammen med os. den store på madras ved siden af og baby i sengen

Anmeld

22. september 2010

Laulund87

Min datter sover på eget værelse i tremmeseng. Det har hun gjort siden hun var 3 måneder.

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

vanessa sover på sit eget værelse og har gjort det siden hun var 6-7 mdr og det går fint. både hun og jeg sover bedre.

kan dog godt tage hende ind on natten hvis hun vågner og når hun er syg sover hun også hos mig

Anmeld

22. september 2010

NatasjaL

begge vores har sovet på deres eget værelse siden de var 1 måned

Anmeld

22. september 2010

henh01

Vi har desværre ikke et værelse til lillemanden alene, så han koommer til at sove ved os, men altid i sin egen seng! Min datter sover på sit eget værelse og har gjort det siden hun var 2 år (startede med at bo i en to værelses hvor min datter og jeg også sov i samme rum - altid hver vores seng) da vi flyttede fik hun sit eget og der har hun sovet alene siden.

Anmeld

22. september 2010

Svei

Mine på 4 og 7 år sover ved mig og har gjort det fra de kom ud..

Anmeld

22. september 2010

Sasja77

Vores datter sov i vores seng til hun var 3 måneder. Så lagde vi hende over i hendes tremmeseng som står ved siden af os. Jeg spurgte manden om vi skulle lægge hende ind på sit værelse men han synes at vi skal vente lidt og det har jeg ikke noget problem med for vi sover alle godt og det er det vigtigste for os! 

PS. Olivia er 7 1/2 måned nu...

Vi ved godt at der er mange der mener at børn skal ind på sit eget værelse hurtigst muligt men herhjemme er vi ret enige om at vi gør ting når vi føler at både vi og lillepigen er klar til det for så har vi en idé om at det hele går lidt lettere

Gør hvad I selv føler er det rigtige! 

Anmeld

22. september 2010

TineA

De af Jer hvis børn sover sammen med Jer -
Sover de i sengen sammen med Jer?
Jeg vil jo, som sagt, gerne have ham tæt på mig, så han har sovet i barnevognen ved siden af sengen indtil i går, hvor vi satte ham i liften imellem os - hvilket har været rigtig rart.

Skal måske lige fortælle, at lillemanden er 3 uger gammel i dag

Anmeld

22. september 2010

Vidunderligeunger

alberte knap 4 mdr sover inde hos os, i egen seng. jeg troede hun skulle ind til dig selv, men kæreste siger at det kan hun komme når vi engang flytter... altså om 1-3 år.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.