spørgsmål om 4. okt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

Nadi

Tynen skriver:

Jeg overvejer stadig at blive der så jeg kan lave vodoo om natten denne gang sammen med de andre.

Jeg har både ps2 og kan låne spil og microfoner i Blockern for 10 kr. hvis det ender med at jeg bliver - Bok, bok

Jeg regner også stærkt med at jeg er en stolte ejer af både microfoner og singstar spil i lange baner inden den 4. oktober :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Lise

ka li ja skriver:

Lise skriver:

Hold kæft hvor er jeg bare skide misundelig - jeg vil også med! Øv!

det ved jeg også bare du kommer. hvordan ved jeg ikke. men det kommer til at flaske sig! FOR JEG KAN IKKE UNDVÆRE DIG SKATTER!!!!!!!!!!!!

Årrrh, du er søøøøøøj (L)

Anmeld

26. juli 2008

birgittemarie

Mutti her har PS og mikrofoner, men kun to kedelige spil, så medbring endelig flere spil!!

Og Tynen, du bliver! Jeg ser for mig et telt i haven med Stig og Stella på dejlig weekend camping i den milde oktobernat 8D

Anmeld

26. juli 2008

linemus

birgittemarie skriver:

Mutti her har PS og mikrofoner, men kun to kedelige spil, så medbring endelig flere spil!!

Og Tynen, du bliver! Jeg ser for mig et telt i haven med Stig og Stella på dejlig weekend camping i den milde oktobernat 8D

Ha ha, det var lige det, jeg skulle til at foreslå Lise 8D (altså ikke med Stig og Stella...)

Marie: Jeg regner også bestemt med at køre med dig og Sloggi! Selvom jeg er lidt bange for det... :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.