spørgsmål om 4. okt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

linemus

Hvornår starter vi? Man er vel kontrolfreak, så skal lige vide, hvormeget fødselsdag jeg kan nå herhjemme. Hvad er Singstar - altså hvad går det ud på præcist? Det kunne jo være, man skulle igang med at øve ;) Jeg har "fået lov" ;) I hvert fald hvis jeg sørger for at knokle røven ud af bukserne i september, for har lovet manden at jeg har tid til det i forhold til mit projekt. Og det skal jeg bare ha'! Knus Line - der bare ikke kan finde ud af at lukke låget på den bærbare!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

ka li ja

jeg ved ikke hvornår det passer bm og folk at starte.

singstar! tror bm har det?? ellers har susan! kommer susan? jeg har nogle spil. jeg har også guitar hero påde til ps 2 og 3

Anmeld

25. juli 2008

birgittemarie

JUBIIIII!!! 8D8D8D

Det var vel nok dejligt at høre!! Jeg ved ikke lige, hvornår vi begynder... Mon ikke bare folk indfinder sig, når det passer dem... Til min fødselsdag til Sloggifesten kom jeg først ved 17-18 tiden sammen med Astrid, men de andre var vist startet tidligt...
Jeg synes bare, du skal komme, når du føler, du har fået nok fødselsdag derhjemme. Sådan ved 10-tiden om morgenen ;)

Knus fra Birgitte - som er så glad for, at du kommer (L)

Nårh ja. Singstar kræver absolut ingen øvelse. Man står bare og skråler til en tekst, der kører hen over skærmen samtidigt. Man kan forøvrigt næsten heller ikke høre, hvad folk synger, for der er også original musik til :)

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

JUBIIIII!!! 8D8D8D

Det var vel nok dejligt at høre!! Jeg ved ikke lige, hvornår vi begynder... Mon ikke bare folk indfinder sig, når det passer dem... Til min fødselsdag til Sloggifesten kom jeg først ved 17-18 tiden sammen med Astrid, men de andre var vist startet tidligt...
Jeg synes bare, du skal komme, når du føler, du har fået nok fødselsdag derhjemme. Sådan ved 10-tiden om morgenen ;)

Knus fra Birgitte - som er så glad for, at du kommer (L)

Nårh ja. Singstar kræver absolut ingen øvelse. Man står bare og skråler til en tekst, der kører hen over skærmen samtidigt. Man kan forøvrigt næsten heller ikke høre, hvad folk synger, for der er også original musik til :)

åhhh ja BM, jeg mindes svagt noget om vi to, galpende i en mikro! det var sgu sjaut!

Anmeld

25. juli 2008

Susan1978

ka li ja skriver:

singstar! tror bm har det?? ellers har susan! kommer susan? jeg har nogle spil. jeg har også guitar hero påde til ps 2 og 3

Gu gør hun så!

Anmeld

25. juli 2008

ka li ja

Susan1978 skriver:

ka li ja skriver:

Gu gør hun så!

(L)(H)

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

Og Line.. når du så er færdig med fødselsdagen derhjemme.. så kan du godt regne med at Sloggi og jeg holder party-uarty for dig i bilen helevejen til BM - for vi kører jo sammen, ikk?

Marie - der godt kunne komme med en kommentar om at man ikke behøver øve sig for at deltage i singstar :$ , men det er der sikkert andre der står i kø for... hrmm

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

Jeg overvejer stadig at blive der så jeg kan lave vodoo om natten denne gang sammen med de andre.

Jeg har både ps2 og kan låne spil og microfoner i Blockern for 10 kr. hvis det ender med at jeg bliver - Bok, bok

Anmeld

25. juli 2008

Lise

Hold kæft hvor er jeg bare skide misundelig - jeg vil også med! Øv!

Anmeld

25. juli 2008

ka li ja

Lise skriver:

Hold kæft hvor er jeg bare skide misundelig - jeg vil også med! Øv!

det ved jeg også bare du kommer. hvordan ved jeg ikke. men det kommer til at flaske sig! FOR JEG KAN IKKE UNDVÆRE DIG SKATTER!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.