Så fik vi endelig et svar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

lucas<3

Jeanne skriver:

...på hvordan min lille pige døde.

Den primære årsag var lungebetændelse. Kommet ved svær betændelse i fosterhinden pga bakterie infektion.

Selvom lægen sagde at der ikke var noget jeg kunne gøre, eller at det var noget jeg har gjort, så er det stadig hårdt at tænke på at min lille pige var syg og jeg kunne ikke passe godt nok på hende. At jeg ikke kunne hjælpe hende til at blive rask igen.

Puha - det åbner op for en hel ny bane af tanker. Selvom det er 6½ mdr siden gør det stadig lige så ondt i hjertet som var det sket i går.

Øv for en dum dag

du får lige et stort  her fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

MoarTil4

Jeg tænker hvor forfærdeligt det må være for jer. Jeg bliver bare nødt til at sende en stort varmt kram videre til dig og din familie - hvor uretfærdigt det bare uretfærdigt...

stort kæmpe

håber I finder styrke

Knus MEtte

Anmeld

22. september 2010

Shibby

Sødte..Nogle gange sker den slags lort "bare"..

Jeg er ked af at du skulle opleve det..!!

Det var ikke din skyld at hun blev syg! Hvis du rent faktisk havde vidst hun var syg,-så havde du handlet som du ville og gjort hva fanden du kunne. Men du fik jo ikke en chance. Selv efter snart 7½år efter min første døde af en infektion i moderkagen ville jeg stadig ønske jeg havde haft den viden som jeg først fik efter obduktionen! Så havde livet set anderledes ud..men han døde. Din datter døde. Og ingen fortjener at bære skyld for at være uvidene. Din sorg forstår jeg 100%. Jeg lover dig at det bliver bedre,den forsvinder aldrig helt,men du lære at leve videre dag for dag. Det er sgu sandt. Der kommer faktisk en dag hvor du bliver glad igen hvor du samtidig kan mindes tiden med din datter med et smil uden at græde.

I mange uger bar du hende under dit hjerte

-nu bære du hende i dit hjerte for evigt :`)

Anmeld

22. september 2010

Tulle28

Vil blot sige at jeg har læst dit indlæg og give dig et stort med på vejen.

Kh Tulle

Anmeld

22. september 2010

Mathilde

Åh altså det må være rigtig hårdt at få at vide! Og samtidig rart ikke at gå i uvished længere... Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det er at være dig lige nu, da jeg ikke har stået i dine sko...men tanken om det, gør virkelig ondt!

Stort knus og mange tanker herfra

Anmeld

22. september 2010

malo

Du får rigtig mange tanker herfra, kan næsten ikke forestille mig hvor hårdt det må være for jer, men du må ikke bebrejde dig selv.

Knus

Anmeld

22. september 2010

LotteN

Er da godt nok frygtlieg ked af at høre I har mistet jeres lille prinsesse... Og så er det gdot nok ldit hårdt at få rykket op i det igen et halvt år efter - men alligevel rart at vide årsagen.

Du får et kæmpe  og en masse tanker med på vejen. Gør mig frygtelig ondt

Anmeld

22. september 2010

Brams

Der er ikke nogle ord der kan gøre det bedre, men jeg sender dig et KÆMPE  og en masse gode tanker. Kan kun forestille mig hvor hårdt det må være.

Anmeld

22. september 2010

anna-jonas

Jeanne skriver:

Det er bare undeligt at tænke på det, at det var noget så "simplet" som lungebetændelse.

Lægen var så flik at give mig en kopi af obduktionsrapporten. Så jeg har brugt den sidste time på at prøve at oversætte den til dansk Det er godt nok hård læsning

Ja, det er hård læsning................for det er jo din lille pige. Sig til hvis du skal have hjælp til at oversætte, ikke?? Kommer gerne forbi til en kop kaf'.

Knus Mette

Anmeld

15. december 2010

Nanna1985

Det gør mig ondt med jeres lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.