Så fik vi endelig et svar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.896 visninger
29 svar
0 synes godt om
21. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

...på hvordan min lille pige døde.

Den primære årsag var lungebetændelse. Kommet ved svær betændelse i fosterhinden pga bakterie infektion.

Selvom lægen sagde at der ikke var noget jeg kunne gøre, eller at det var noget jeg har gjort, så er det stadig hårdt at tænke på at min lille pige var syg og jeg kunne ikke passe godt nok på hende. At jeg ikke kunne hjælpe hende til at blive rask igen.

Puha - det åbner op for en hel ny bane af tanker. Selvom det er 6½ mdr siden gør det stadig lige så ondt i hjertet som var det sket i går.

Øv for en dum dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

anna-jonas

Søde, søde Jeanne.

Selvfølgelig gør det stadig ondt, at i mistede jeres lille pige..............men det er IKKE din skyld. Du kunne intet have gjort, for det var ude af dine hænder.

Sender dig knus og tanker.

Mette

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

For fanden da! Ja, nu har du fået vished, men hold da op, hvor jeg føler med dig, for uanset hvor lang tid, det er siden, vil dit liv aldrig blive det samme igen uden hende.

Håber du kommer styrket ud på den anden side, selvom det er en hård tid lige nu...

Knus & tanker Linda

Anmeld

21. september 2010

Sasja77

Øv..........aner ikke hvad jeg skal skrive men ville ikke bare zappe videre uden noget...

til Jer, kan kun forsøge at forestille mig hvor hårdt det må være...

Anmeld

21. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anna-jonas skriver:

Søde, søde Jeanne.

Selvfølgelig gør det stadig ondt, at i mistede jeres lille pige..............men det er IKKE din skyld. Du kunne intet have gjort, for det var ude af dine hænder.

Sender dig knus og tanker.

Mette

Det er bare undeligt at tænke på det, at det var noget så "simplet" som lungebetændelse.

Lægen var så flik at give mig en kopi af obduktionsrapporten. Så jeg har brugt den sidste time på at prøve at oversætte den til dansk Det er godt nok hård læsning

Anmeld

21. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Sasja77 skriver:

Øv..........aner ikke hvad jeg skal skrive men ville ikke bare zappe videre uden noget...

til Jer, kan kun forsøge at forestille mig hvor hårdt det må være...

Mange tak

Anmeld

21. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Baagøe skriver:

For fanden da! Ja, nu har du fået vished, men hold da op, hvor jeg føler med dig, for uanset hvor lang tid, det er siden, vil dit liv aldrig blive det samme igen uden hende.

Håber du kommer styrket ud på den anden side, selvom det er en hård tid lige nu...

Knus & tanker Linda

Jeg håber også at der er lys derude. Det er en lettesle at vide hvordan det er sket, men hvorfor får jeg vel ikke svar på

Knus

Anmeld

21. september 2010

VictorsMoar

Jeanne skriver:

...på hvordan min lille pige døde.

Den primære årsag var lungebetændelse. Kommet ved svær betændelse i fosterhinden pga bakterie infektion.

Selvom lægen sagde at der ikke var noget jeg kunne gøre, eller at det var noget jeg har gjort, så er det stadig hårdt at tænke på at min lille pige var syg og jeg kunne ikke passe godt nok på hende. At jeg ikke kunne hjælpe hende til at blive rask igen.

Puha - det åbner op for en hel ny bane af tanker. Selvom det er 6½ mdr siden gør det stadig lige så ondt i hjertet som var det sket i går.

Øv for en dum dag

En masse , tanker &  fra mig...

Anmeld

21. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
VictorsMoar skriver:

En masse , tanker &  fra mig...

Tak

Anmeld

21. september 2010

ZamanogDania

Ihh altså jeg kan godt forstår du er ked af det og skidt med at der er gået lang tid. For sådanne ting glemmer man sku ikke.
Men husk det er altså ikke din skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.