Tegn på fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Ox.

Hejsa!

Jeg havde ikke som sådan tegn, jeg vågnede ved hvad jeg troede var plukkeveer da jeg var 41+4 og lagde mig til at sove igen, da jeg vågnede timer efter og gik på toilet, stadig med 'plukkeveer' havde jeg meget blod og slim, veerne fortsatte og jeg fødte dagen efter, 41+5 en lækker lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

kristinards

SeptemberBaby skriver:

Dejligt at høre, du har fået det vendt til noget positivt .

Sender dig noget fortryllet ve-støv, - du ved, den slags som giver de allerbedste fødsler .

Mange mange tak  

Anmeld

23. september 2010

Low

Jeg havde ikke rigtig nogle for jeg blev sat igang og det tog 3 dage før jeg fødte hehe men jeg sender lige en masse ve-støv

Anmeld

23. september 2010

kristinards

Low skriver:

Jeg havde ikke rigtig nogle for jeg blev sat igang og det tog 3 dage før jeg fødte hehe men jeg sender lige en masse ve-støv

Mange tak.

Det var da voldsomt, troede da ikk det ku ta så lang tid når man blev sat igang.

Hvor langt var du henne da de begyndte at sætte igang?

Anmeld

23. september 2010

Low

kristinards skriver:

Mange tak.

Det var da voldsomt, troede da ikk det ku ta så lang tid når man blev sat igang.

Hvor langt var du henne da de begyndte at sætte igang?

Jeg havde godt læst om at det kunne tage så lang tid men jeg havde håbet på at jeg var heldig og føde samme dag som jeg blev sat igang . Jeg blev sat igang da jeg var 42+0 kl 8 om morgnen jeg fik lagt 2 piller op og skulle komme tilbage 4 timer efter. Da jeg kom tilbage 4 timer efter så var der lidt veer så hun ville ikke ligge flere piller op og hvis der skele noget skulle jeg bare ringe men ellers skulle jeg komme tilbage dagen efter kl 8 og det gjorde jeg så. Der var jeg så 42+1. jeg fik lagt piller op og skulle komme tilbage efter 4 timer. Jeg kom så tilbage efter 4 timer og fik lagt piller op igen igen. Jeg fik så besked på at hvis der skete skulle jeg ringe. Jeg fik veer som der gjorde ultra ondt og kl et om natten (der var jeg 42+2) der kom jeg ind og jeg fik noget at sove på der inde. Det endte med at de måtte give mig ve-drop og der gik gang i det . Jeg fødte så 42+2. det var en hård omgang men det var stadig en dejlig oplevelse synes jeg

Anmeld

23. september 2010

kristinards

Low skriver:

Jeg havde godt læst om at det kunne tage så lang tid men jeg havde håbet på at jeg var heldig og føde samme dag som jeg blev sat igang . Jeg blev sat igang da jeg var 42+0 kl 8 om morgnen jeg fik lagt 2 piller op og skulle komme tilbage 4 timer efter. Da jeg kom tilbage 4 timer efter så var der lidt veer så hun ville ikke ligge flere piller op og hvis der skele noget skulle jeg bare ringe men ellers skulle jeg komme tilbage dagen efter kl 8 og det gjorde jeg så. Der var jeg så 42+1. jeg fik lagt piller op og skulle komme tilbage efter 4 timer. Jeg kom så tilbage efter 4 timer og fik lagt piller op igen igen. Jeg fik så besked på at hvis der skete skulle jeg ringe. Jeg fik veer som der gjorde ultra ondt og kl et om natten (der var jeg 42+2) der kom jeg ind og jeg fik noget at sove på der inde. Det endte med at de måtte give mig ve-drop og der gik gang i det . Jeg fødte så 42+2. det var en hård omgang men det var stadig en dejlig oplevelse synes jeg

Ja det lyder da lidt hårdt.

Jeg satser på hun selv finder vej ud og helst lidt hurtigere  

Må da godt blive her i weekenden  

Anmeld

25. september 2010

kristinards

Nu hiver jeg altså lige den her tråd frem igen...

Mit udflåd blir bare mere og mere.

Det er meget tyndt og lugter lidt, men jeg syns ikk det er nok til at det kan være vandet der siver...

Efter hvad jeg har læst ska man så ku fylde et bind på en time, og det tror jeg dog ikk jeg kan endnu.

Så er det bare udflåd?

Og sker der noget ved ikk at gøre noget hvis det er fostervandet der siver?

Så længe det ikke er mere end det er nu...

Anmeld

26. september 2010

kristinards

Halløj.

Prøver lige igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.