Nej nu må jeg sælge min hest):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. september 2010

BinaMor

LouiseNielsen skriver:

Udlån.... Mener du så at man ville ku få den hjem og stå hvis man vel og mærket bor i jylland???

ja og ved at betale for dens logi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

BinaMor

jeg blir nød til at finde nyt sted selvom jeg så må undvære hende lidt til. hun skal nemlig ikke stå alene og uden en fuldstidspasser

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

gabriellasmor skriver:

jeg blir nød til at finde nyt sted selvom jeg så må undvære hende lidt til. hun skal nemlig ikke stå alene og uden en fuldstidspasser

Er hun god sammen med andre heste???? Børnevenlig osv?

Jeg er måske intersseret.... Jeg bor i Holstebro.

Har en veninde som for lidt tid siden spurgte om jeg ik snart sku have hest igen, men pengene er bare ik helt til det...

Hendes står et rigtig dejligt sted med gode tur muligheder... Der giver hun 500 MED foder... Hvad ville du sige til at dele udgiften??

Anmeld

23. september 2010

BinaMor

LouiseNielsen skriver:

Er hun god sammen med andre heste???? Børnevenlig osv?

Jeg er måske intersseret.... Jeg bor i Holstebro.

Har en veninde som for lidt tid siden spurgte om jeg ik snart sku have hest igen, men pengene er bare ik helt til det...

Hendes står et rigtig dejligt sted med gode tur muligheder... Der giver hun 500 MED foder... Hvad ville du sige til at dele udgiften??

uh det vil faktisk være godt for der er stadig mulighed for at besøge hende.

det første sted hun gik mens jeg har haft hende, der gik hun med store heste og blev den lidt udstødte. de andre var efter hende. da hun så kom ud til en mindre hest blev hun føreren og var tyemmelig bestemmende i starten. men er også glad ved ham. så det er svært at sige. hun er helt børnevenlig. altså min datter kravlede rundt på hende. men hun er også frisk. altså hvis hun kan mærke det er et barn, kat el lign er hun helt rolig. ved mig kan hun godt drille lidt for jeg er stor.

men hende der red hende indtil nu (jeg har jo ikke selv nået det endnu) siger hun er utrolig lækker på tur. ligeglad med at ride alene og ikke bange for poser olign.

udgiften kan vi godt dele

Anmeld

23. september 2010

Shibby

Jeg håber i to finder ud af noget

For silvan da.. En rigtig mamma mia hest

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

gabriellasmor skriver:

uh det vil faktisk være godt for der er stadig mulighed for at besøge hende.

det første sted hun gik mens jeg har haft hende, der gik hun med store heste og blev den lidt udstødte. de andre var efter hende. da hun så kom ud til en mindre hest blev hun føreren og var tyemmelig bestemmende i starten. men er også glad ved ham. så det er svært at sige. hun er helt børnevenlig. altså min datter kravlede rundt på hende. men hun er også frisk. altså hvis hun kan mærke det er et barn, kat el lign er hun helt rolig. ved mig kan hun godt drille lidt for jeg er stor.

men hende der red hende indtil nu (jeg har jo ikke selv nået det endnu) siger hun er utrolig lækker på tur. ligeglad med at ride alene og ikke bange for poser olign.

udgiften kan vi godt dele

Hvis du syntes det er oki, så vil jeg lige tjekke med op med det opstaldning..... Er ikke sikkert jeg får tid til at ride hende hver dag, men jeg er på barsel, så vil have tid til at pakke barnevognen hver dag og tage ud til hende og nusse omkring hende osv....

Anmeld

23. september 2010

BinaMor

LouiseNielsen skriver:

Hvis du syntes det er oki, så vil jeg lige tjekke med op med det opstaldning..... Er ikke sikkert jeg får tid til at ride hende hver dag, men jeg er på barsel, så vil have tid til at pakke barnevognen hver dag og tage ud til hende og nusse omkring hende osv....

ja ridning er heller ikke det jeg går mest op i. bare hun får opmærksomhed. og så stadig er rolig-ridevan til jeg begynder igen til næste år. men ja vend tilbage så venter jeg lige med at oprette hende på hestegalleri indtil jeg høre noget.'

du må også gerne smugkigge på hende i arnborg hvis du vil det først. hun står hos nogle søde mennesker derude.

men gerne rimelig hurtig da det kan kræve tid at finde den rette passer (hvis det er på hestegalleri altså- der er mange useriøse "børn")

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

gabriellasmor skriver:

ja ridning er heller ikke det jeg går mest op i. bare hun får opmærksomhed. og så stadig er rolig-ridevan til jeg begynder igen til næste år. men ja vend tilbage så venter jeg lige med at oprette hende på hestegalleri indtil jeg høre noget.'

du må også gerne smugkigge på hende i arnborg hvis du vil det først. hun står hos nogle søde mennesker derude.

men gerne rimelig hurtig da det kan kræve tid at finde den rette passer (hvis det er på hestegalleri altså- der er mange useriøse "børn")

Jeg finder ud af noget i løbet af eftermiddagen, også vender jeg tilbage.....

Anmeld

23. september 2010

BinaMor

til almen info.

hendes gamle profil på hestegalleri (bare fremvisning, ikke salg/udlån annonce)

http://hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=145000

men man kan nok kun se alle billeder hvis man er bruger derinde.

Anmeld

6. oktober 2010

BinaMor

NU SALG!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.