Nej nu må jeg sælge min hest):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. september 2010

BinaMor

loppen82 skriver:

Gik til ridning i 9 år og savner det meget... meeen der er desværre for langt ... og den ser JO bare SÅ sød ud din Hest...

ja lidt samme historie her. og da jeg endelig fik hesten blev jeg gravid.. og nu mor til 2 uden kørekort. ja så er det svær at holde hest selv. men nænner ikke at sælge hende for hun er så rar og vil gerne det jeg nu kan.

men sku du komme på disse kanter så sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

loppen82

Ka godt forstå du ik vil sælge hende...

Er ik så tit på dine kanter da jeg bor i Odense og kender ik nogen deroppe... men du sender hende bare til Odense...

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

loppen82 skriver:

Ka godt forstå du ik vil sælge hende...

Er ik så tit på dine kanter da jeg bor i Odense og kender ik nogen deroppe... men du sender hende bare til Odense...

øv det var ærgeligt

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

gabriellasmor skriver:

øv det var ærgeligt

Havde hun stået på den rigtige side af Herning (mod Holstebro) så ville det klart være noget for mig.....

Jeg har selv redet i 11 år og selv haft hest.... Købte en Holstener som føl, tilred hende og solgte hende så fordi jeg ikke havde tiden til hende... Den dag idag går hun dressur på meget høj plan... Ihhhh jeg savner det!

Jeg havde snakket om at skulle have min egen igen, men vil have 100% tid til det, så bliver først når ungerne er større....

Kh Louise

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

LouiseNielsen skriver:

Havde hun stået på den rigtige side af Herning (mod Holstebro) så ville det klart være noget for mig.....

Jeg har selv redet i 11 år og selv haft hest.... Købte en Holstener som føl, tilred hende og solgte hende så fordi jeg ikke havde tiden til hende... Den dag idag går hun dressur på meget høj plan... Ihhhh jeg savner det!

Jeg havde snakket om at skulle have min egen igen, men vil have 100% tid til det, så bliver først når ungerne er større....

Kh Louise

ja jeg troede godt nok heller ikke det vil blive så svært at have tid til. gik ud fra at jeg kunne  tage mig tid!.......meeen den fungere ikke helt i virkeligheden. så fortryder også lidt jeg ikke ventede.

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

gabriellasmor skriver:

ja jeg troede godt nok heller ikke det vil blive så svært at have tid til. gik ud fra at jeg kunne  tage mig tid!.......meeen den fungere ikke helt i virkeligheden. så fortryder også lidt jeg ikke ventede.

Jaaa, men så bagklog kan man jo altid være.....

Anmeld

20. september 2010

mor-til-vanessa

ihhh hvor ser den bare sød og rar ud. ville vildt gerne ridde igen. det er bare lidt langt med bus fra horsens.

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

mor-til-vanessa skriver:

ihhh hvor ser den bare sød og rar ud. ville vildt gerne ridde igen. det er bare lidt langt med bus fra horsens.

ja øv

Anmeld

23. september 2010

BinaMor

nu med udlån!

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

gabriellasmor skriver:

nu med udlån!

Udlån.... Mener du så at man ville ku få den hjem og stå hvis man vel og mærket bor i jylland???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.