3D Scanning 16+1 og billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Kløver

Jennifer skriver:

sad med præcis samme tanke, ville gerne have ventet til uge 30 ca. men hende jeg bestilte tid hos, syntes at det var bedst nu osv. og hun fik ret
ja det er meget forskel på kvaliteten og hvor meget man kan se  

Kan da godt være jeg skal snakke med dem om det på klinikken, og så høre hvad de synes der er bedst Tak for det, og ja synes dit billede er rigtig godt. hvor har du været henne og blevet scannet?

Jeg er skannet ved jordemoder.dk og de er enormt dygtige, og synes de er rigtig gode til at vejlede, og give ekstra krydderi på en allerede unik og speciel oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Mikkel's mor <3

Maja84 skriver:

Kan da godt være jeg skal snakke med dem om det på klinikken, og så høre hvad de synes der er bedst Tak for det, og ja synes dit billede er rigtig godt. hvor har du været henne og blevet scannet?

Jeg er skannet ved jordemoder.dk og de er enormt dygtige, og synes de er rigtig gode til at vejlede, og give ekstra krydderi på en allerede unik og speciel oplevelse

Lyder meget fornuftigt lige at hører dem ad. (:
Mange tak, er også selv rigtig glade for dem, og hun tager sig virkelig god tid, også til at forklare hvad der er hvad, selvom at man jo kan se det meste..
jeg blev scannet på jordemoderens scanningsklinik i Esbjerg..
men hun har flere forskellige steder rundt i landet http://skanninger.alerisph.dk/gynaekologigraviditetsskanning.asp

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Jennifer skriver:

Lyder meget fornuftigt lige at hører dem ad. (:
Mange tak, er også selv rigtig glade for dem, og hun tager sig virkelig god tid, også til at forklare hvad der er hvad, selvom at man jo kan se det meste..
jeg blev scannet på jordemoderens scanningsklinik i Esbjerg..
men hun har flere forskellige steder rundt i landet http://skanninger.alerisph.dk/gynaekologigraviditetsskanning.asp

Okay, har ikke lige hørt om dem, men dejligt når de giver sig god til, er jo en forandring fra det offentlige hvor de bare skynder igennem, så man ikke når at følge med i hvad der sker

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Maja84 skriver:

hmm lige før jeg skal overveje at rykke det et par uger, problemet er så at jeg render ind i julen, da scanningen skulle ligge 3 dec, så rykker jeg den bare 2 uger er det jo meget meget tæt op af jul men kunne da håbe at den omtalte fødselsdagssscanning lå omkring der, og at jeg evt kan rykke den lidt, selvom jeg jo så synes de kommer meget meget tæt på hinanden

Jeg har kun fået 3 scanninger igennem min graviditet - NF, MD og så en selvvalgt 3D/4D scanning på privathospital

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Baagøe skriver:

Jeg har kun fået 3 scanninger igennem min graviditet - NF, MD og så en selvvalgt 3D/4D scanning på privathospital

jeg har fået 2 private scanninger indtil videre, og fik 2 ekstra i starten ved gynækologen. jeg er nok lidt tryghedsnarkoman, og tja har haft en del ubehag far noget af min familie som ahr gjort, jeg har haft ekstra glæde af scanningerne, og ja ville ikke ah undværet dem for noget, altså scanningerne

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Maja84 skriver:

jeg har fået 2 private scanninger indtil videre, og fik 2 ekstra i starten ved gynækologen. jeg er nok lidt tryghedsnarkoman, og tja har haft en del ubehag far noget af min familie som ahr gjort, jeg har haft ekstra glæde af scanningerne, og ja ville ikke ah undværet dem for noget, altså scanningerne

Det er jo også altid dejligt at se bebs

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Baagøe skriver:

Det er jo også altid dejligt at se bebs

ja har haft stor glæde af det, og synes også manden får en del ud af det, mange siger man får et andet forhold til den lille når man ved kønnet, men da vi ikke vil vide det, synes jeg bestemt de ekstra scanninger gør tricket også det fedeste er også, ved de private scanninger, får vi både billeder og dvd med, så vi kan se scanningen om og om igen, og er virkelig bare guld værd

Anmeld

20. september 2010

Mikkel's mor <3

Maja84 skriver:

Okay, har ikke lige hørt om dem, men dejligt når de giver sig god til, er jo en forandring fra det offentlige hvor de bare skynder igennem, så man ikke når at følge med i hvad der sker

ja lige præcis (:

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Maja84 skriver:

ja har haft stor glæde af det, og synes også manden får en del ud af det, mange siger man får et andet forhold til den lille når man ved kønnet, men da vi ikke vil vide det, synes jeg bestemt de ekstra scanninger gør tricket også det fedeste er også, ved de private scanninger, får vi både billeder og dvd med, så vi kan se scanningen om og om igen, og er virkelig bare guld værd

Ja, jeg ville så gerne kende kønnet, men synes ikke det gjorde nogen forskel at kende det eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.