3D Scanning 16+1 og billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.696 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Kløver

Vi var i fredags til scanning hvor jeg var 16+1 og det var en super fed oplevelse, selvom den lille var genert vi ønsker ikke at vide kønnet, så er jo dejligt vi alligevel kunne få lov at opleve 3D

Vi har derudover snakket om at få lavet 3D når jeg er 27+1, nogle der har fået lavet 3D omkring der, og hvad har oplevelsen været, vi vil jo gerne vælge det bedste tidspunkt, for at få så meget oplevelse som muligt ud af det, også da vi har planer om at den kommende mormor og farmor skal med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Malonde1985

Med min store pige fik vi lavet 3d scanning i 29. uge og det var helt perfekt! Hun så bare så fin ud og havde masser af babysul på kroppen - fik lavet en 3d scan i 17. uge med drengen her i maven nu, og han var mega tynd at se på - så det er noget helt andet når man er så langt henne. Det er en stor stor oplevelse. Man kan rigtig se hvem de ligner, om de smiler osv. Er SÅ glad vi fik den lavet dengang, på det sene tidspunkt! Overvejer også om vi skal lavet det deromkring med denne bebs. Er ige 22 uge nu, så skal måske lige snakke med faderen om det

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Malonde1985 skriver:

Med min store pige fik vi lavet 3d scanning i 29. uge og det var helt perfekt! Hun så bare så fin ud og havde masser af babysul på kroppen - fik lavet en 3d scan i 17. uge med drengen her i maven nu, og han var mega tynd at se på - så det er noget helt andet når man er så langt henne. Det er en stor stor oplevelse. Man kan rigtig se hvem de ligner, om de smiler osv. Er SÅ glad vi fik den lavet dengang, på det sene tidspunkt! Overvejer også om vi skal lavet det deromkring med denne bebs. Er ige 22 uge nu, så skal måske lige snakke med faderen om det

ej lyder da som en super ide, overvejer også at give faderen en ekstra scanning i fødselsdagsgave, der vil jeg være 33+6 så tænker det også må være et godt tidspunkt

Anmeld

20. september 2010

Low

Maja84 skriver:

ej lyder da som en super ide, overvejer også at give faderen en ekstra scanning i fødselsdagsgave, der vil jeg være 33+6 så tænker det også må være et godt tidspunkt

Efter uge 32 siger man at så er der for lidt fostervand og så bil billederne ikke blive gode. Jeg blev 3D scannet i uge 25, uge 29 og i uge 31. Allesammen var nogle fede oplevelser men alle 3 scanninger dr drillede moderkagen så der var meget grums . Men gode billeder du har fået dig der

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Low skriver:

Efter uge 32 siger man at så er der for lidt fostervand og så bil billederne ikke blive gode. Jeg blev 3D scannet i uge 25, uge 29 og i uge 31. Allesammen var nogle fede oplevelser men alle 3 scanninger dr drillede moderkagen så der var meget grums . Men gode billeder du har fået dig der

tusind tak, jeg vil prøve at forhøre mig ad ang scanning i uge 33/34

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Gode billeder Jeg fik lavet 3D/4D scanning i 32. uge, og det var super godt!  Lægen der scannede mig fortalte, at han klart anbefalede gravide at få den lavet omkring uge 29-32, da børnene var store og fine, og hvis det blev senere i graviditeten, var der risiko for, t man ikke kunne se så meget pga. for lidt fostervand, da barnet fylder så meget i livmoderen

K.h. Linda

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Gode billeder Jeg fik lavet 3D/4D scanning i 32. uge, og det var super godt!  Lægen der scannede mig fortalte, at han klart anbefalede gravide at få den lavet omkring uge 29-32, da børnene var store og fine, og hvis det blev senere i graviditeten, var der risiko for, t man ikke kunne se så meget pga. for lidt fostervand, da barnet fylder så meget i livmoderen

K.h. Linda

hmm lige før jeg skal overveje at rykke det et par uger, problemet er så at jeg render ind i julen, da scanningen skulle ligge 3 dec, så rykker jeg den bare 2 uger er det jo meget meget tæt op af jul men kunne da håbe at den omtalte fødselsdagssscanning lå omkring der, og at jeg evt kan rykke den lidt, selvom jeg jo så synes de kommer meget meget tæt på hinanden

Anmeld

20. september 2010

Mikkel's mor <3

jeg blev scannet i fredags der var jeg 27+4 og er glad for at jeg ikke ventede længere..
jordemoderen sagde også det var meget heldigt at der ikke er meget plads tilbage til ham derinde, jeg er jo heller ikke nogen stor pige
men alt ialt var det en fed oplevelse..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Jennifer skriver:

jeg blev scannet i fredags der var jeg 27+4 og er glad for at jeg ikke ventede længere..
jordemoderen sagde også det var meget heldigt at der ikke er meget plads tilbage til ham derinde, jeg er jo heller ikke nogen stor pige
men alt ialt var det en fed oplevelse..

Hold da op hvor fint ja synes dælme om det er svært, om jeg skal holde fast eller om jeg skal rykke den lidt længere frem, men er jo nok nødsaget til uanset hvad, pga jul at holde fast i den plan jeg allerede har

Synes godt nok dte er vildt hvor meget man kan se, men synes nu også der er stor forskel i kvalitet af folks billeder i 3D

Anmeld

20. september 2010

Mikkel's mor <3

Maja84 skriver:

Hold da op hvor fint ja synes dælme om det er svært, om jeg skal holde fast eller om jeg skal rykke den lidt længere frem, men er jo nok nødsaget til uanset hvad, pga jul at holde fast i den plan jeg allerede har

Synes godt nok dte er vildt hvor meget man kan se, men synes nu også der er stor forskel i kvalitet af folks billeder i 3D

sad med præcis samme tanke, ville gerne have ventet til uge 30 ca. men hende jeg bestilte tid hos, syntes at det var bedst nu osv. og hun fik ret
ja det er meget forskel på kvaliteten og hvor meget man kan se  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.