Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millesmammi skriver: fuldt ud i 2 måneder. havde så meget mælk, og mille var en klovn til at spise indtil hun blev mæt, så hun spiste meget lidt hver gang og ville sidde der hver halve time cirka, og det kunne jeg bare ikke mere. men hun var rigtig god til at tage ordenligt fat, så ville egentlig ønske hun kunne finde ud af at spise sig mæt, så jeg kunne blive ved med at amme hende . men fortryder ik jeg stoppede, da hun blev meget mere rolig, efter hun begyndte at få flaske .
fuldt ud i 2 måneder.
havde så meget mælk, og mille var en klovn til at spise indtil hun blev mæt, så hun spiste meget lidt hver gang og ville sidde der hver halve time cirka, og det kunne jeg bare ikke mere. men hun var rigtig god til at tage ordenligt fat, så ville egentlig ønske hun kunne finde ud af at spise sig mæt, så jeg kunne blive ved med at amme hende . men fortryder ik jeg stoppede, da hun blev meget mere rolig, efter hun begyndte at få flaske .
Wow lyder jo fuldstændigt som min situation.........
Hvad giver du hende så nu? Eller da du stoppede..... (Har ikke så meget forstand på erstatning)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fuldammer stadigvæk, og hun er næsten 6 mdr. Nu skal vi så småt igang med fast føde og forventer (håber på) at kunne amme nogle måneder endnu.
Jeg ammer endnu og min knægt er snart 8 måneder. Jeg planlægger at amme til han eller jeg ikke gider mere.
Jeg ammer endnu...og Celina er 14mdr. Jeg har ikke sat en tidsgrænse eller alder på, hvornår det skal stoppe.. Så længe vi begge synes det er rart og hyggeligt bliver vi ved
Loa skriver: Wow lyder jo fuldstændigt som min situation......... Hvad giver du hende så nu? Eller da du stoppede..... (Har ikke så meget forstand på erstatning)
jeg startede med nan, men hun gylpede rigtig meget, nu er hun 6 måneder, og har fået alomin i 2-3 måneder og det fungere fint
Jeg stoppede da min søn var 5½ måned da fik han sin første tand og han forstod ikke at lade være med at bide ...
Jeg ammede Tinke til hun var 7½ mrd så gad hun ikke mere
jeg havde fået pencilin så tror det var grunden men selv efter at det var ude af min krop, gad hun stadig ikke
mit ønske var at blive ved til hun var et år, men det går nok
Millesmammi skriver: jeg startede med nan, men hun gylpede rigtig meget, nu er hun 6 måneder, og har fået alomin i 2-3 måneder og det fungere fint
Tak for svar....
Tror det er værd at overveje..... Alomin er det, det med pulveret der skal blandes i vand?
Loa skriver: Tak for svar.... Tror det er værd at overveje..... Alomin er det, det med pulveret der skal blandes i vand?
ja, man kan både få pulver, og hvor det er blandet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128