Hvor længe ammede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe ammede du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.847 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. september 2010

serinasmor

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, af ren nysgerrighed , hvordan det fordeler sig herinde på baby.dk...

Derfor denne afstemning

Selv ammede jeg i 10 dage da det ikke var muligt for mig længere end det..

de af jer der ammer endnu skal da være mere end velkomne til så at fortælle hvor gamle jeres børn er

Fortsat god dag til jer alle

hilsen Serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

TbCp

Jeg ammede fuldt til hun var 4 mdr, derefter var jeg nødt til at supplere op. Amningen stoppede helt da hun var godt 8 mdr.

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Jeg ammede Laura fuldt ud til hun var 5 mdr. og så stoppede vi helt med amningen, da hun var næsten 10 mdr.

K.h. Linda

Anmeld

20. september 2010

Mig med maven

Jeg ammede ca 14 dage. Så kom der ikke rigtig mere.

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

Jeg har valgt 0-1 måned, idet jeg aldrig har haft nok til mine på noget tidspunkt.
Hos den første fik hun hvad jeg havde de første 3 uger, så fik jeg brystbetændelse og stoppede helt.
Nr 2 fik vist i 4 eller 5 uger, men heller ikke der havde jeg mere end max 25 gram fra hvert.
Og nr 3 stoppede det næsten fra den ene dag til den anden efter 5 eller 6 uger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. september 2010

Svei

Fuldt ud i 4 mdr. med alle tre...og den ældste blev i 9 mdr. den næste i 6 og sidste i 7 mdr...de har alle tre selv sagt stop når ikke de gad mere...

Anmeld

20. september 2010

Millesmammi

fuldt ud i 2 måneder.

havde så meget mælk, og mille var en klovn til at spise indtil hun blev mæt, så hun spiste meget lidt hver gang og ville sidde der hver halve time cirka, og det kunne jeg bare ikke mere. men hun var rigtig god til at tage ordenligt fat, så ville egentlig ønske hun kunne finde ud af at spise sig mæt, så jeg kunne blive ved med at amme hende . men fortryder ik jeg stoppede, da hun blev meget mere rolig, efter hun begyndte at få flaske .

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

jeg stoppede kort tid før gabriella fyldte 2 år.

Madelina er pt 1 måned men regner da med at amme hende også indtil jeg og hun ikke vil mere.

Anmeld

20. september 2010

Lady Marion <3

Fuldt ud i 4 mdr , Stoppede med at amme da han var 13 mdr 

Anmeld

20. september 2010

mor-til-vanessa

jeg ammede vanessa til næsten 6 mdr. jeg kæmpede en kamp med 3 brydtbetændelser og svamp som hele tiden kom tilbage, så til sidst gad jeg ikke mere. vanessa virkede desuden også uinteresseret i at spise fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.