Hvor længe ammede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Gustavsmor

Jeg ammede Gustav i 4 mdr, og William ammer jeg stadig og han er 7 mdr nu. Planlægger at amme ham indtil han ikke gider mere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Mette.

Til Emilie var 4 1/2 måned. Hun sagde fra den ene dag til den anden selv fra, så der var ikke meget at gøre. . Jeg saavner det, men det hjælpen jo ikke meget, når hun ikke vil.

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

Har måtte svare ' jeg ammer endnu ' har en dejlig basse på 4 ½ mdr som fuldtidsammes !

SP er så tilfreds med hans udvikling at hun mener han ikke skal have fast føde før han er mindst 6 mdr hvis han stadig mættes her indtil hun kommer på nyt besøg

Anmeld

20. september 2010

Kloster

serinasmor skriver:

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, af ren nysgerrighed , hvordan det fordeler sig herinde på baby.dk...

Derfor denne afstemning

Selv ammede jeg i 10 dage da det ikke var muligt for mig længere end det..

de af jer der ammer endnu skal da være mere end velkomne til så at fortælle hvor gamle jeres børn er

Fortsat god dag til jer alle

hilsen Serinasmor

Nu er det godt nok mange år siden, men jeg ammede Mads fuldt ud til han var 4 mdr. og supplede op til han var 7½ mdr. Så fik han flaske til han var 9 mdr.

Mads sagde selv fra. Pludselig ville han slet ikke have mig mere og det var jeg egentlig slet ikke forberedt på, men det gik så fint.

De to store drenge, har jeg ikke ammet.

Anmeld

20. september 2010

Miss Tina

Jeg tog valget om slet ik at amme og er glad for mit valg. Selvom at det er naturligt, så har jeg aldrig "brudt" mig om synet af børn i babs. Jeg er altid gået ud af rummet når veninder har skulle amme.

Anmeld

20. september 2010

B&J

min dreng kunne slet ikke finde ud af det og heller ikke med amme brik. desværre....

men sutte flask var der binko og det er jeg super glad for især fordi han bare fik noget af spise for vi kæmpede i hele 3 dage med ham

Anmeld

20. september 2010

Bom

Jeg har stemt "ammer endnu"...

Min datter er 4 mdr og et par dage, og hun er blevet fuldtids ammet indtil i onsdags hvor vi startede på grød. Så hun får grød 1 gang om dagen, og bryst for resten..

Flaske er "no go" herhjemme..  Hun vil ikke have MME..

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

fuldt lidt over 4 måneder hvor vi begyndte med grød og mos. Laura er 7 mdr. og får 3 grødmåltider + mellemmåltider og ca 3-4 amninger om dagen

Anmeld

20. september 2010

Risen

Ammer på fuldtid stadig og har planer for at nedtrappe ved 4/6 måneders alderen og måske have en aftentår i ny og næ til max 1 år Kommer an på hendes og min reaktion på ammestoppet 

Anmeld

20. september 2010

LC

Ammede fuldt ud i 1månede, men da jeg ikke havde nok og hun ikke tog på, gik vi over til MME, Men for hyggens skyld fortsatte jeg med amningen 1 gang i døgnet til hun var 3½måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.