I am Lengend - ADVARSEL!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2008

linemus

Ih, Marie - Sikke en dejlig zebra I har fået! Det må da være et hit derhjemme :))

Ville ønske jeg kunne anbefale/advare om film, for vi ser en hulans masse, men jeg er SÅ dårlig til at huske dem, huske titler, handling osv. bagefter, så der er jeg ikke til meget hjælp. Så skal det i hvert fald være lige efter... hm... så en i går, og den var i hvert fald ikke noget at råbe hurra for... Tror nok den hed "The happening"...

Knus Line - der har fået tid til comp. da pigerne sover, Sebastian har besøg af en ven fra bh og det store barn har legekammerater på besøg og spiller wii :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

BellaT

birgittemarie skriver:

NEJ! NEJNEJNEJ! Jeg synes bare, det er den fedeste film 8D

Jeg sad og gloede med åben mund helt fremme i sofaen, da jeg så den og jeg hylede som et barn, da hunden døde og ÅH NEJ, det kan du da ikke mene?!?! 8(8D8(

Ja, også mig!:D Synes godt nok det hele er noget man ligesom har set før, men der er altså noget ved den film. Synes den var god og dødspændende. Kunne sagtens se den igen.

Knus fra Helle...

P.S. Jeg hylede også da hunden døde. Lige så stille, så kæresten ikke opdagede det;).

Anmeld

24. juli 2008

Hyner

Vil give dig ihh så åhhh så meget ret ivf.... For den er da bare alt for ringe... Og skuffende af Smith... Jeg tudende godt nok også da hunden døde, men det er nu de dumme hormoner efter jeg har fået Emma der løber af med mig.. Krams Henriette- som tuder tit:'(

Anmeld

24. juli 2008

Loggidut

jarrrrrmen da...det var da en af de fedeste film vi længe har set herhjemme...og klart en af de roller jeg syntes will spillede bedst, man skal dælme være god for at spille en enmandsrolle så lang tid, aj jeg syntes virkelig det var en rammende film, som rørte et eller andet inden i mig!

så her var sgu noget vi ikke var enige om IVF!8D

Anmeld

24. juli 2008

BellaT

Loggidut skriver:

jarrrrrmen da...det var da en af de fedeste film vi længe har set herhjemme...og klart en af de roller jeg syntes will spillede bedst, man skal dælme være god for at spille en enmandsrolle så lang tid, aj jeg syntes virkelig det var en rammende film, som rørte et eller andet inden i mig!

så her var sgu noget vi ikke var enige om IVF!8D

He He. Den film er vist sådan en man enten hader eller elsker. Dvs. at den er supergod. Altså når den bringer så modsatrettede følelser op i folk.
Jeg synes også det er en viiildt god film. Jeg husker sjældent film efter jeg har set dem, men denne husker jeg stadig.

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

Marie - Smid mig en sms før i lejer film næste gang.
Så undgår den slags probs!

Jeg har den gode smag ;)!!

Anmeld

25. juli 2008

ka li ja

Tynen skriver:

hmm og hvad er den så??? scary movie?! eller ass jack!8D

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

Tynen skriver:

hmm og hvad er den så??? scary movie?! eller ass jack!8D

niks kalaha...noget med blinkende "for"lygter

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Marie - Smid mig en sms før i lejer film næste gang. Så undgår den slags probs! [rød]Jeg har den gode smag [/rød] ;)!![/citat] hmm og hvad er den så??? scary movie?! eller ass jack!8D[/citat] niks kalaha...noget med blinkende "for"lygter [/citat] Ha ha Loggi... der var du sgu lige skarp, hva'?! Fnis!

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

ja ivf, nogen skal jo få dig op ad stolen og ind i kampen igen ;)

er du ok? eller er du blevet helt døv efter dagens hårde skrigetur?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.