I am Lengend - ADVARSEL!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

ivfmarie

Det var dog den ringeste film jeg længe har set - CHRIST!!

Hvor er der ikke nogen der har advaret mig om det? Will S plejer ellers altid at være god for en underholdende film... meeeen efter dette flop står han ikke så højt her i huset nu :@

Jeg plejer faktisk altid, uden undtagelse, at falde i søvn når vi ser film efter 22 - men (typisk, kan man tilføje) vælger vin krop at lade mig holde vågen til at stirre mig igennem denne lamme film.

Caspers kommentar var bare: "burde de ikke havde advaret os da vi lånte den?"

Kors! Så skulle vi hellere ha taget BEE-Movie, som jeg foreslog... 8D

Marei - rystet og lidt væmmet over denne fæle film

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

ka li ja

bee movie er klart bedre end i am legend!!!
det kunne jeg sagtens ha fortalt dig!!!

vi ser jumpers... meeeen jeg skulle nok ha holdt på vi skulla ha fortsat med alvin og de frække jordegern!!!!

Anmeld

24. juli 2008

birgittemarie

NEJ! NEJNEJNEJ! Jeg synes bare, det er den fedeste film 8D

Jeg sad og gloede med åben mund helt fremme i sofaen, da jeg så den og jeg hylede som et barn, da hunden døde og ÅH NEJ, det kan du da ikke mene?!?! 8(8D8(

Anmeld

24. juli 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

bee movie er klart bedre end i am legend!!!
det kunne jeg sagtens ha fortalt dig!!!

vi ser jumpers... meeeen jeg skulle nok ha holdt på vi skulla ha fortsat med alvin og de frække jordegern!!!!

Hvorfor gjorde du så ikke det!?

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

det må ha været en forglemmelse...
fejl i min opdragelse, som min far ville ha sagt;)

Anmeld

24. juli 2008

ivfmarie

birgittemarie skriver:

NEJ! NEJNEJNEJ! Jeg synes bare, det er den fedeste film 8D

Jeg sad og gloede med åben mund helt fremme i sofaen, da jeg så den og jeg hylede som et barn, da hunden døde og ÅH NEJ, det kan du da ikke mene?!?! 8(8D8(

Jeg gjorde faktisk begge dele - både det med åben mund, og at tude... Men det var da en klam film, på en lidt lam måde....

Syns egentlig at plottet var ok, men de dersens lyssky bæster var bare lidt for.. tjaaa.. højtbrølende og en tand for animerede.

Nå, nu vil vi hoppe i sengen og se Oceans 13 - for 14. gang... se det er en film efter mit hoved... med 3 af verdens lækreste mandfolk (L)

Godnat tøser...

Marie, btw - har I set min zebra?

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

ja det er da bare en skide flot zebra!! way the go marolle. den er fed! er ungerne ikke vilde med den??!!

24% batt back

Anmeld

24. juli 2008

birgittemarie

Nåhr ja... Nu du siger det, kan jeg godt huske de elendige monstre. De lagde faktisk en dæmper på den gode stemning.

En anden film, I så afgjort skal holde jer fra er, årh mand, jeg har en titel hukommelse som en si!! Nåhr jo! Cloverfield! Nøøøøj, hvor er den elendig! Der er både et råddent plot, en elendig historie, frygtelige skuespillere OG ikke at forglemme, verdens mest bund-usle monstre. Jeg kan ikke tage computeranimationer alvorligt. Men se den, hvis I har brug for at harmes.

Hvor er den flot din zebra (L) Den bliver hun glad for!

Knus fra Birgitte, som ville ønske jeg havde et fjernsyn i soveværelset og en mand, der gad se natfilm med mig... Eller: at den mand, jeg har gad at se natfilm med mig (L)

Anmeld

24. juli 2008

Helle30

Hvordan i hulan har I tid til at se alle de film?
Nå, men jeg vil tage advarselen til efterretning. Kan i det mindste godt huske mit Blockbuster kodeord, så måske en dag - måske en dag.

- Helle

Anmeld

24. juli 2008

Mikkelmusen

I am legend er ringe - Jumper er klart bedre.
Bee Movie er fed, og det samme med Meet the Robinsons... Elsker bare tegnefilm :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.