Hvordan startede jeres fødsel (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Gustavsmor

Gustavsmor skriver:

Ja kun 10 procent af fødslerne starter med vandafgang, men her er mine to fødsler også startet på denne måde...

Ville lige nævne at jeg, med den første, fik veer en time efter vandafgang, og ved min nummer to fik jeg veer fem minutter efter vandafgang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Chamomile

Jeg fik kejersnit.

Anmeld

20. september 2010

Ida.

Begge min fødsler er startet med veer - første gang måtte JM tage vandet efter 20 timer med veer, anden gang gik vandet af sig selv under presseveerne

Anmeld

20. september 2010

LotteN

Her startede den med vandet gik, efter jeg lige havde lukket electrikeren ind af døren

Anmeld

20. september 2010

Low

Jeg blev sat igang fordi jeg gik over tid. Jeg blev sat igang 42+0, 42+1 og 42+2 hvor jeg fødte også

Anmeld

20. september 2010

Trolde_mor

LotteN skriver:

Her startede den med vandet gik, efter jeg lige havde lukket electrikeren ind af døren

Ej, griner.. Var det så plask, eller sivede det bare stille og roligt? Hehe.. så blev der vel lidt tumult/forvirring?

Anmeld

20. september 2010

LotteN

Trolde_mor skriver:

Ej, griner.. Var det så plask, eller sivede det bare stille og roligt? Hehe.. så blev der vel lidt tumult/forvirring?

Det startede med lidt plask og efterfølgende sivede det bare stille og roligt...!

nej, det var fktisk stille og roligt. GIk og og fortalte ham som det var og han bare skulle tage det roligt, min svigermor kom inden længe. Jeg ringede til min kæreste, som på det tidspuknt befandt sig i sønderborg (vi bor i viborg) om at det var nu og han gerne måtte begynde at kører hjemad - og først omkring kl 22 kom veerne!

Anmeld

20. september 2010

charlie73

Fik de første veer omkring kl 17 - vandet gik kl 19 ca. og kl 21.39 fødte jeg en dejlig dreng - mit første barn 

Men en nem fødsel 

Anmeld

20. september 2010

Trolde_mor

LotteN skriver:

Det startede med lidt plask og efterfølgende sivede det bare stille og roligt...!

nej, det var fktisk stille og roligt. GIk og og fortalte ham som det var og han bare skulle tage det roligt, min svigermor kom inden længe. Jeg ringede til min kæreste, som på det tidspuknt befandt sig i sønderborg (vi bor i viborg) om at det var nu og han gerne måtte begynde at kører hjemad - og først omkring kl 22 kom veerne!

Okay.. smiler.. Jamen så var det måske bare hyggeligt, med en elektriker man kunne snakke lidt med, frem for bare at sidde og vente på svigermor hehe

Hvad tid gik vandet?

Anmeld

20. september 2010

MarieMor

ine veer startede kl 7 om morgenen så det var dejligt at vågne op til  og lille Adam er født kl 17.39

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.