Hvordan startede jeres fødsel (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

lunde

har stemt veer, men det endte med akut kejsersnit, da fostervandet var tykt og grønt..   gik 9 dage over tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

smvelf

Jeg blev sat i gang kl 10.  9 dage før min termin.  fik veer ved  14. tiden. Kl 16 tog de vandet og 22.15 fødte jeg ved AK

Anmeld

19. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge gange fik jeg veer og begge gange fik jeg taget vandet af jm under fødslen

Anmeld

19. september 2010

lauras*mor*

jeg blev egentlig sat igang torsdag morgen, men veerne blev stoppet (indsprøjtning i låret), og jeg fik selv veer om natten.. så både og faktisk.. mit vand gik i badekaret ca 10 timer efter den første ve.

held og lykke

Anmeld

19. september 2010

Trolde_mor

SussieThyssen skriver:

Hvilken en af dem?

Smiler... første

Anmeld

19. september 2010

Jibbe

Jeg har svaret at vandet gik... det gjorde det men der skete ikke mere og endte med stikpiller og vedrop...

Anmeld

19. september 2010

frk Jensen

Vandet gik kl 2 om natten.. så begyndte der at komme lidt veer, kom ind på sygehuset ved 4 tiden.. fik ve drop ved 10 tiden og igen kl 14... fødte en gudesmuk søn kl 18.56..

Anmeld

19. september 2010

grinbidderen

Jeg har stemt vandafgang..

Da jeg vågnede om morgen kl.8,50 gik på wc og vandet sev der efter og senere på eftermiddagen fik jeg veer og jeg fødte sammen aften kl.22.39 fødte 30 setember 08 uge 37+1

Anmeld

20. september 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

ih, det bliver så spændende, smukke

Men ja.. min startede jo med faste

Ja, det gør det..

Ihh.. håber snart der sker noget smukke.. Så jeg kan sidde med skønne Kian og skrive FB og nyde det nye liv som mor

Anmeld

20. september 2010

Gustavsmor

Trolde_mor skriver:

Terminsdagen nærmer sig og jeg sidder og læser alle de skønne fødslesberetninger herinde.

Jeg har bidt mærke i at mange af dem starter med at vandet går. Jeg har læst mange steder at det ved 80-85 % starter med veer, og jordmoder siger det kun sker ved hver 10. Men nu er jeg lidt nysgerrig - stemmer det overens med jeres fødsler?

Så stem løs

Ja kun 10 procent af fødslerne starter med vandafgang, men her er mine to fødsler også startet på denne måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.