Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har født 2 børn. Og begge gange er det startet ud med veer.Vandet gik først ved presseveerne med den første. Med nummer to, prikkede JM hul på vandet, og 8 min. efter havde jeg min datter i armene!
Jeg har stemt vandafgang, for ved den 1 vågnede jeg tidligt om morgen d 24 dec, og gik på toilettet og der sev vandet, veerne kom først senere på dagen. 2 gang startede det med veer, og 3 gang blev jeg sat igang.
Mvh Anja
Trolde_mor skriver: Terminsdagen nærmer sig og jeg sidder og læser alle de skønne fødslesberetninger herinde. Jeg har bidt mærke i at mange af dem starter med at vandet går. Jeg har læst mange steder at det ved 80-85 % starter med veer, og jordmoder siger det kun sker ved hver 10. Men nu er jeg lidt nysgerrig - stemmer det overens med jeres fødsler? Så stem løs
Terminsdagen nærmer sig og jeg sidder og læser alle de skønne fødslesberetninger herinde.
Jeg har bidt mærke i at mange af dem starter med at vandet går. Jeg har læst mange steder at det ved 80-85 % starter med veer, og jordmoder siger det kun sker ved hver 10. Men nu er jeg lidt nysgerrig - stemmer det overens med jeres fødsler?
Så stem løs
fødslen startede med vandafgang, 10-15 min efter kom veerene med 2 minutters mellemrum med det samme.
Hvilken en af dem?
Veer denne gang (40+0) - så det har jeg stemt. Men den startede ved vandafgang første gang (37+6)
har føst 2 gange nu og ved begge 2 gik vandt først og så veer
ved den først gik vandt i uge 32 of fødte 12 timer sener
andet gang gik vandet i uge 37 og fødte 18 timer sender ved aks
Det startede med tegnblødning og så veer..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128