Hvordan startede jeres fødsel (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

wamse

Her var det 3x vandafgang :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

JustAnotherName

Har født 2 børn. Og begge gange er det startet ud med veer.

Vandet gik først ved presseveerne med den første. Med nummer to, prikkede JM hul på vandet, og 8 min. efter havde jeg min datter i armene!

Anmeld

19. september 2010

pusling30

Jeg har stemt vandafgang, for ved den 1 vågnede jeg tidligt om morgen d 24 dec, og gik på toilettet og der sev vandet, veerne kom først senere på dagen. 2 gang startede det med veer, og 3 gang blev jeg sat igang.

Mvh Anja

Anmeld

19. september 2010

NinaNymannMadsen

Trolde_mor skriver:

Terminsdagen nærmer sig og jeg sidder og læser alle de skønne fødslesberetninger herinde.

Jeg har bidt mærke i at mange af dem starter med at vandet går. Jeg har læst mange steder at det ved 80-85 % starter med veer, og jordmoder siger det kun sker ved hver 10. Men nu er jeg lidt nysgerrig - stemmer det overens med jeres fødsler?

Så stem løs

fødslen startede med vandafgang, 10-15 min efter kom veerene med 2 minutters mellemrum med det samme.

Anmeld

19. september 2010

SussieThyssen

Trolde_mor skriver:

Terminsdagen nærmer sig og jeg sidder og læser alle de skønne fødslesberetninger herinde.

Jeg har bidt mærke i at mange af dem starter med at vandet går. Jeg har læst mange steder at det ved 80-85 % starter med veer, og jordmoder siger det kun sker ved hver 10. Men nu er jeg lidt nysgerrig - stemmer det overens med jeres fødsler?

Så stem løs

Hvilken en af dem?

Anmeld

19. september 2010

Mullemus86

Har stemt veer.. Var til undersøgelse på sygehuset om formiddagen, hvor JM lavede en hindeløsning. Fik veer om aftenen..

Anmeld

19. september 2010

LinLin

Veer denne gang (40+0) - så det har jeg stemt. Men den startede ved vandafgang første gang (37+6)

Anmeld

19. september 2010

malenes

har føst 2 gange nu og ved begge 2 gik vandt først og så  veer

ved den først gik vandt i uge 32 of fødte 12 timer sener

andet gang gik vandet  i uge 37 og fødte 18 timer sender ved aks

Anmeld

19. september 2010

Mathilde

Det startede med tegnblødning og så veer..

Anmeld

19. september 2010

TbCp

Her gik vandet først og en times tid efter begyndte de første veer at murre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.