Er du en af dem der hvert 3. år får tjekket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarJ skriver:

Psst... Kom du i H & M ?

Ja, men de havde ikke blusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Ja, men de havde ikke blusen

Øv da...

Anmeld

19. september 2010

Snefnug1984

Ja jeg gør.. det tager jo kun 2 min. og vil hellere have det taget i opløbet end at gå med frygten for at få et dårligt svar, når det er for sent. Så er det jo heller ikke værre at ligge dér hos lægen..

Anmeld

19. september 2010

Maise

ja og helst oftere end hver 3 år. sidst var november for 2 år siden, så synes det er ved at være tid igen.

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pernilleh skriver:

Har faktisk tit spekuleret på om man bare kan gå til en gyn. eller om man skal have en henvisning pga. et eller andet?Jeg får det nemlig aldrig gjort,både fordi jeg synes det er vildt ubehageligt at min læge,som jeg snakker med om mange andre ting,skal rode rundt der,men også fordi jeg faktisk synes det gør ubeskrivelig ondt når min læge gør det

Så hvis jeg kunne gå til en gyn. i stedet ville jeg gøre det...kan selvfølgelig bare prøve at ringe

du skal slev betale hvis ikke du har en henvisning

Jeg beder om at få en henvisning og hvis min læge ikke vil give mig det bliver jeg ved til jeg får den...

Anmeld

19. september 2010

Kløver

MoarJ skriver:

Livmoderen for celleforandringer/kræft?!

Jeg fik et pænt brev i sidste uge, at det var ved at være tid til at få det tjekket...

Jeg får det tjekket hver gang brevet kommer hvert. 3 år.. Og bliver ved med det, selvom jeg slet ikke synes om at lægen skal rode rundt i undervognen...

Tænker ikke voldsomt over det, andet end det er noget som jeg gør på samme fod som alt andet der skal gøres. Dvs noget som bare ligger fast, nu har jeg jo kun fået den 1 lavet, men nr 2 kommer engang næste år, og ja er da ikke behageligt, men sådan er det jo, bryder mig slet ikke om tandlægen men det er jo også nødvendigt engang imellem Men bliver ikke skræmt af tanken om at og hvis, som nogle er, må tage problemet hvis det opstår, ellers er der jo 1000 ting man kan gå og bekymre sig om, om man er uheldig at få

Anmeld

19. september 2010

pipsen

MoarHvidovre skriver:

Jeg fik lavet keglesnit i oktober 2009 og er blevet tjekket hver 3. mdr det sidste år. Nu skal jeg gå til kontrol 1 gang om året de næste 10 år. Dette foregår hos min gyn.

Jeg synes du skal kontakte din gyn og sige, at du VIL tjekkes min. 1 gang om året.

Kh. Katja

Tak for svar. Det vil jeg faktisk gøre - rigtig god tråd, man kan jo godt blive  nervøs for en så alvorlig sygdom, som ingen symptomer har..

Anmeld

20. september 2010

Becks

Jep! Tør ikke andet, da jeg har haft HPV, jeg bliver tjekket hvert halve år - Har faktisk lige fået en indkaldelse igår! Så ringer og bestiller en tid imorgen..

Anmeld

20. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Caroline86 skriver:

du skal slev betale hvis ikke du har en henvisning

Jeg beder om at få en henvisning og hvis min læge ikke vil give mig det bliver jeg ved til jeg får den...

Hvilken begrundelse bruger du?Synes næsten ikke jeg kan få mig til at stå der og sige at jeg ikke vil have det gjort af min egen lægeMen på den anden side sker det bare ikke ellers...uha,tror faktisk det er ved at være 6 år siden

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pernilleh skriver:

Hvilken begrundelse bruger du?Synes næsten ikke jeg kan få mig til at stå der og sige at jeg ikke vil have det gjort af min egen lægeMen på den anden side sker det bare ikke ellers...uha,tror faktisk det er ved at være 6 år siden

jeg siger bare at jeg har brug for at tale med en speciallæge... for mig er det ikke svært at argumentere da jeg har har hpv!

Men jeg synes sagtens du kan sige at det er vigtigt for dig at få det gjort, men at du synes ikke om at det er din læge der skal gøre det! De fleste læger er ret forstående!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.