Er du en af dem der hvert 3. år får tjekket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Chalala85

Jeg gør også, eller dvs. Var til min første tjek for 1 år siden og havde lette celleforandringer var så igen i Maj og der var de heldigvis normale igen så nu skal jeg gå hver 1 så det hele er under tjek.

Jeg synes ikke det er fedt når min gyn roder rundt dernede, men hun er simpelthen så sød og rar så hvert besøg har været behageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

JulieE

Min læge tager pr automatik en prøve, når jeg får foretaget en gyn. undersøgelse, så jeg får gjort den en gang om året, hvilket jeg har det rigtig fint med.

Da min mor har haft brystkræft er jeg også hys med at tjekke mine bryster for knuder og kan da kun opfordre de damer til det samme. Jo tidliger en evt knude opdages jo størrer er chance for helbredelse!!

Anmeld

19. september 2010

Diana...

Ja da ville ikke turde andet. 

Anmeld

19. september 2010

Mutti2B

JA!

Jeg har fået foretaget 2 keglesnit (1 i fuld narkose og 1 i lokalbedøvelse), så jeg bliver tjekket hver ½ - 1 år på egen opfordring. Den er så lumsk den kræftsygdom, og hvis man har muligheden for at tage det i opløbet, så synes jeg simpelthen at vi skylder os selv og ikke mindst vores kære at blive undersøgt. Det er så let! Jeg har i samråd med min læge fået HPV-vaccinen i håb om at den vil hjælpe. Jeg ved godt at det anbefales at få den før man er seksuel aktiv, men vi blev enige om at prøve. Jeg føler heller ikke jeg har "råd" til at lade være for min krop har åbenbart svært ved at bekæmpe virusen. Det er snart 1 år siden og indtil videre har der ikke været noget

Så piger, kan I så komme afsted

Anmeld

19. september 2010

Willa's mor

Jeg har tidligere fået lavet et kejle snit. Og har efter følgende haft celleforandringer. Jeg får det chekket rimelig tit...

Anmeld

19. september 2010

A.

jeg får det tjekket hvert år synes at man er virkelig dum hvis man ikke tjekker det

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

minimum hvert 2. år! Helst én gang om året! Jeg bliver tjekket hos min gyn og ikke hos praktiserende læge!

Jeg har haft hpv.

Anmeld

19. september 2010

Plysbjørnen

Jeg bliver pt tjekket hvert halve år på sygehuset... For jeg har haft meget svære celleforandringer i undervognen... Så jeg ville ikke turde andet end at blive testet, og synes også folk leger fandango med deres eget liv, når de ikke bliver testet...

Anmeld

19. september 2010

noah3006

Ja jeg bliver også hvert halve år, da jeg har haft moderate celleforandringer og fik lavet kejlesnit sidste år i fuld narkose. Så ja jeg bliver tjekket også selvom det er en rigtig træls og ubehagelig undersøgelse en gang imellem, så vil jeg ikke undgå det for den risiko man kan komme i.

Klem

Anmeld

19. september 2010

slettet_7530

Ja da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.