Hjælp, mine bryster lækker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Mira0911

Det er nu 19 mdr siden jeg fødte og fik piller til at stoppe mælkeproduktionen... Hmm... Ja jeg kan give et ½ glas mælk, dog ikke hver evig eneste dag...

Underligt... oplever da også at jeg får våde plamager på trøjen, hvad jeg nu har på den dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Mutti2B

MoarJ skriver:

Det er nu 19 mdr siden jeg fødte og fik piller til at stoppe mælkeproduktionen... Hmm... Ja jeg kan give et ½ glas mælk, dog ikke hver evig eneste dag...

Underligt... oplever da også at jeg får våde plamager på trøjen, hvad jeg nu har på den dag...

Har du ikke været ved lægen med det?

Jeg fik taget blodprøver i dag og lægen mener at det er mine hormoner den er gal med. Gad vide hvad det så kommer til at betyde for mine babydrømme. Får svar på torsdag

Anmeld

20. september 2010

Lady Marion <3

Det er ikke noget man må spøge med , det kan være alvorligt . Jeg har prøvet det og blev flux sendt afsted til øjenlæge obs hypofyse tumor   Gal jeg var bange , der var heldigvis intet , det er åbenbart hypofysen der styrer hormoner og kan sende gale signaler hvis der sidder en svulst og trykker ..

Anmeld

20. september 2010

Mutti2B

Muffi . skriver:

Det er ikke noget man må spøge med , det kan være alvorligt . Jeg har prøvet det og blev flux sendt afsted til øjenlæge obs hypofyse tumor   Gal jeg var bange , der var heldigvis intet , det er åbenbart hypofysen der styrer hormoner og kan sende gale signaler hvis der sidder en svulst og trykker ..

Whaaaaat??? 

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

Jeg har en veninde der også har mælk i brysterne selvom hun ikke er gravid og ikke har nogen børn.

Lægen ved ikke hvad der er galt, men mener det er hende psyke der spiller ind, fordi hun gerne vil have børn og elsker børn
Hun har også fået at vide at der ikke er noget at være bekymret om, og hun skulle nok gå med ammeindlæg hvis det var slemt nogle dage

Anmeld

20. september 2010

Mutti2B

MaleneF skriver:

Jeg har en veninde der også har mælk i brysterne selvom hun ikke er gravid og ikke har nogen børn.

Lægen ved ikke hvad der er galt, men mener det er hende psyke der spiller ind, fordi hun gerne vil have børn og elsker børn
Hun har også fået at vide at der ikke er noget at være bekymret om, og hun skulle nok gå med ammeindlæg hvis det var slemt nogle dage

Uh, lad os da håbe det er derfor jeg lækker

Anmeld

20. september 2010

Lady Marion <3

Mutti2B skriver:

Whaaaaat??? 

Ingen panik , det var bare hvad min læge gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.