Hjælp, mine bryster lækker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.164 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Mutti2B

Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig, for nu er jeg altså ret nervøs.

Da jeg vågnede i morges var mit højre bryst ømt, og da jeg så mig i spejlet kunne jeg se en plamage på min t-shirt ved højre brystvorte. Der var umiddelbart ikke noget at se, men så pressede jeg lidt på den og ud kom en klar væske. Ikke bare en lille dråbe, men jeg kunne blive ved. Så prøvede jeg på venstre brystvorte for at se om der også var noget der og der kunne jeg presse en dråbe ud.

Hvad er det lige der sker for min krop, piger? Og nej jeg er ikke gravid! Jeg er skide nervøs, for det har jeg altså aldrig prøvet før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

dorthemus

Mystisk!

Anmeld

19. september 2010

MM1987

Jeg har siden jeg var 14 år kunne presse lidt mælk ud af brysterne et par dage under mens, - da jeg så stoppede med p-piller blev det permanent, og jeg kan altid presse et par dråber ud... Min læge mener jeg har overproduktion af prolaktin - og det er den eneste hormonelle forstyrrelse jeg har i forbindelse med min PCO.

Men, ja det er mærkeligt...

Anmeld

19. september 2010

Dorthe1986

Kan godt forstå du er nervøs. Jeg tænker det måske ville være en god ide, at ringe til vagtlægen. Bare for en sikkerheds skyld  Især når du er sikker på, at du ikke er gravid.

Anmeld

19. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Mystisk!

Ja, ikke. Det lugter ikke og er klart/mælkehvidt. Jeg skal så meget ha ringet til lægen i morgen, men ville ønske at der var nogen der kunne berolige mig lidt

Jeg har sågar været ude og ta en graviditetstest, selvom det i så fald ville ha været helligånden der havde været på spil

Anmeld

19. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Ja, ikke. Det lugter ikke og er klart/mælkehvidt. Jeg skal så meget ha ringet til lægen i morgen, men ville ønske at der var nogen der kunne berolige mig lidt

Jeg har sågar været ude og ta en graviditetstest, selvom det i så fald ville ha været helligånden der havde været på spil

Det har han jo været før, den lurifax

Anmeld

19. september 2010

MM1987

Mutti2B skriver:

Har du set det jeg har skrevet??

Tror ikke du skal være bekymret...

Anmeld

19. september 2010

Mutti2B

Mia Maia skriver:

Jeg har siden jeg var 14 år kunne presse lidt mælk ud af brysterne et par dage under mens, - da jeg så stoppede med p-piller blev det permanent, og jeg kan altid presse et par dråber ud... Min læge mener jeg har overproduktion af prolaktin - og det er den eneste hormonelle forstyrrelse jeg har i forbindelse med min PCO.

Men, ja det er mærkeligt...

Ej, hvor vildt, men skønt at det er det eneste.

Er det også en klar/mælkehvid væske der ikke lugter?

Anmeld

19. september 2010

Mutti2B

Mia Maia skriver:

Har du set det jeg har skrevet??

Tror ikke du skal være bekymret...

Ja, jeg var lige ved at skrive tilbage

Jeg blev bare så forskrækket, da jeg opdagede det for det har jeg aldrig oplevet før. For 1½ år siden kløede mit højre bryst og jeg blev sendt til mammografi, hvor de heldigvis ikke fandt noget, så min første tanke var lige om der nu er mistanke om brystkræft igen

Anmeld

19. september 2010

MM1987

Mutti2B skriver:

Ej, hvor vildt, men skønt at det er det eneste.

Er det også en klar/mælkehvid væske der ikke lugter?

Ja, det er lidt en blanding af klar og helt mælkehvidt... 

Det lugter ikke...

Jeg tror på ingen måde du skal være bekymret for kræft, men ring eventuelt til lægen og hør. Tror de vil tage en blodprøve for at finde ud af om du også producere for meget prolaktiin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.