Projekt baby,-uden en far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Anonym

BetinaTrold skriver:

Det vil sige at den kvinde der bliver gravid ved et uheld. og bagefter nægter en abort, hun ødelægger jo også mandens liv...

problematikken er den samme, når man ser bort fra det faktum at det ene er bevidst og det andet ubevidst...

ja det gør hun, men hun har jo stadig ikke gjort det bevidst og der synes jeg der er en stor forskel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

AA10

synes det er utroligt egoistisk og gøre sådan noget... synes du skal snakke med hende....

Anmeld

22. september 2010

Anonym

myprincess skriver:

Jeg er så stadig ikke enig - min far ville heller ikke havde mig - skal jeg så gå i den tro at jeg har ødelagt hans liv og fremtid ? Det kan man da ikke byde nogle børn at føle.

kan kun sige at det jo hellere ikke fadren der byder sit barn det, det er jo moren, da hun ikke respektere sin mand ønske.

men det jo så hendes forklaringsproblem når han så vælger barnet fra

Anmeld

22. september 2010

Mutti2B

BetinaTrold skriver:

Det vil sige at den kvinde der bliver gravid ved et uheld. og bagefter nægter en abort, hun ødelægger jo også mandens liv...

problematikken er den samme, når man ser bort fra det faktum at det ene er bevidst og det andet ubevidst...

Det synes jeg slet ikke kan sammenlignes! Hun går ind med fuld overlæg og tager en livsændrende beslutning på hans vegne til trods for at han tydeligt har meldt ud at han ikke ønsker et barn!

Anmeld

22. september 2010

Mellepige

TrineLærke skriver:

Klappe hende en på hovedet og sige "hvad fanden har du gang i???????" ...

Ej okay, den er svær - men at hun skal til at "ødelægge" hans liv, det er bare for meget!

Ville først prøve at snakke hende til fornuft, virker det ikke, jamen så ser jeg ingen anden udvej end at gå til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.